vineri, iunie 12, 2009

Chicanes (storm coming, storm leaving)

Am ratat ploaia şi curcubeul.
Dar am prins-o pe ea. Furtuna.
Pe fugă, în drum spre suflete flămânde de vară.




10 răspunsuri:

Anonim spunea...

A pozat frumos furtuna, iar tu ai surprins-o asa cum ii sta ei bine, romantica, apasatoare, eliberatoare, ingandurata. Imi place. Si furtuna, si Pisicoata. Bravo...

Rita spunea...

Vine apocalipsa, dupa furtuna ta :)

innuenda spunea...

Foarte faine culorile. Fotografiile astea sunt aproape tablouri digitale. Brava!:)

Pisicot spunea...

Generale, norii mă ascultă mereu, ştii asta. S-au aşezat frumos, ca la fotograf :) Dar ai dreptate, furtuna era exact cum spui tu. Minunat!

Rita, nu vine, zău :)

Innu, sărumâna :) Va veni (curând) şi vremea înrămării unor fotografii.

innuenda spunea...

Am văzut recent o expoziţie de fotografie digitală (în hol la Mallul Vitan:) şi am rămas impresionată. Mi-aş fi luat câteva pentru birou.

Pisicot spunea...

Da, clar. Eu am alte idei cu ale mele :) Însă parte grea e alegerea!

Anonim spunea...

Great shots!:)

Rareș spunea...

Daaaa! Foarte mişto.

LZ spunea...

Wow! Ce poze spectaculoase! Usor terifiante, dar foarte expresive. imi place; mai trec p'acilishea

BLOG VEDETE spunea...

foarte frumoase pozele