luni, iulie 06, 2009

Still the same

Aşa era în '92



Aşa a fost şi astazi. Aceeaşi energie, aceeaşi bucurie, acelaşi ritm care a unit inimile. Însă cu mai multă emoţie. Mult mai multă. Într-un cuvânt - minunat.

7 răspunsuri:

Someone spunea...

Unde fuseşi, tu?

innuenda spunea...

Of, tare rău îmi pare că n-am ajuns! Dar ce zic...am dat eu și invitațiile la bestfest!

ruxa spunea...

deci d'aia ai absentat? :))
ai fost pana'n LA sa pui un ursulet la poarta neverlandului?

Pisicot spunea...

Someone, acilea aproape.
Innu, să ştii că a meritat. Bonus luna plină. Frumos.
Ilinca, da :) da' m-am întors...

innuenda spunea...

Bonusul a fost special pt Michael, să facă pt ultima dată moonwalk. Dar bănuiesc eu că s-au bucurat și romanticii!:)

ruxa spunea...

pisicoti, mai bine puneti voi o placuta la poarta, nu un ursulet, ca induceti lumea in eroare :))))

si sa stii ca am vazut ice age3. 3d. fara tine - o sa ma poti ierta?! :))

Pisicot spunea...

Moonwalk...da, a fost şi asta. Iar publicul a reacţionat incredibil. Ca să nu mai spun de ce s-a întâmplat după. Cred că pe o rază de 3-4 km toată lumea saluta pe toată lumea, din maşini răsunau aceleaşi acorduri, se claxona ca la meciuri...absolut minunat.

Ilinca, te iert, te iert. Sunt în perioada iertărilor...