marți, ianuarie 26, 2010

Hibernare

Vâjul de afară mi-a îngheţat furiile. Neliniştile. Nemulţumirile. E blank în emisfera stângă iar neuronul blond zburdă ameţit prin dreapta, stimulat de vise stranii. Vreau doar să dorm. Să trag pătura peste nas şi să mă întorc pe partea cealaltă. Hm...asta îmi aminteşte de pilota de puf de raţă pe care trebuie să mi-o iau. Zău, nu mă mai scoate nimeni şi nimic din amorţire. Vreau vacanţă, vreau lene în pat până târziu, vreau cafea cu lapte şi fără zahăr (însă doar acea cafea), vreau să fug, vreau să zbor. Vreau să fotografiez din nou cu poftă. Şi, ciudat, vreau să mai fie ger. Mi-e teamă că mi se dezgheaţă ura. Vara? Să mai aştepte, deocamdată hibernez.

10 răspunsuri:

Nadia spunea...

:) Poti incerca sa-ti iei o zi doar pentru tine, cum s-ar spune. Departe de internet si de telefoane. Sa lenevesti, sa citesti, sa vezi un film, sa te alinti :)

Anonim spunea...

Ura? Come on... urasti?

ruxa spunea...

e exact ce fac eu saptamana asta :)

Pisicot spunea...

Nadia, sa stii ca asta si am de gand...curand, curand.
Febrigen, oh da! Am momentele mele de ura. Tie nu ti-am spus niciodata? :) hm...
Ilinca, pfff daca poti...

Mihai Grecea spunea...

Daca vrei sa zbori, stii unde sa suni. Dar sa se mai desprimavareze, sa nu mai fie zapada pe pista ;)

innuenda spunea...

Pisicot, mi-ai luat-o înainte, văd. Poate de aia eu n-am ajuns încă la cafea cu lapte FĂRĂ zahăr și nici la ură. :)

Da-n rest...

BlogWidget spunea...

BlogWidget - ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau!

Cris spunea...

Eu vreau sa vina vara.MAre soare gagici :X offf offf :D lasati hibernarea

innuenda spunea...

Pișcoțico, ce hibernare, mamă? Au apărut păienjenii prin colțurile blogului tău. Trebuie să dăm buruienile la o parte când intrăm. Hai, primenirea!:)

lebadoi la spa spunea...

i like pisicot