duminică, martie 07, 2010

Pisiceşti


Gata, fug să văd Alice in Wonderland! Incredibil, afară e soare, mă gândesc să apreciez asta la maxim, de mâine redevin Snow White. Aşa ameninţă accuweather.

Anyway...mă duc să văd care e treaba cu motanul din Cheshire, am auzit numai lucruri bune despre el :)

6 răspunsuri:

ruxa spunea...

eu l'am placut tare pe motan :)

Anonim spunea...

Mi s-a facut pofta de'un film...

Andrei Lazar spunea...

Salut!

Îţi propun o colaborare de promovare (reciprocă) cu DigiPhoto ( http://asii.ro/digiphoto/ ). Dacă eşti interesat, trimite un e-mail la andrei.lazăr@asii.ro

Anonim spunea...

Ei, cum a fost? Ti-a facut ochi dulci motanul? Inainte sau dupa film?

David spunea...

am si eu un motan pe care il cheama Piscot, hihi

Catman.ro spunea...

Zi-ne de motan...