marți, februarie 24, 2009

Pe moarte

Am mai zis-o. Oteveu' e de bun simţ. Lately, Dan Diaconescu a încetat a mai fi senzaţional, extraordinar, incredibil. A trecut, depăşit fiind de penibilul concurenţei, în liga normalului, mai exact a somniferului natural de la ora două. Ştirile de la ora 5 au trecut şi ele în dizgraţie, pălind în faţa domnului Mădălin, mai nou împăciuitor al problemelor de cartier şi promotor al inculturii naţionale.

Până azi-noapte. Când am poposit curioasă la show-ul lui Capatos. Recunosc, nu am mai putut schimba canalul. Era ca la un film prost, dar prost-prost, de la care nu poţi să-ţi iei ochii şi te încăpăţânezi cu masochism să vezi totuşi dacă ăla rău moare la final.

Primul, de fapt prima, nu, primul invitat a fost Naomi. Am aflat că face sex pe bani într-un bordel în Germania. La etajul 4, la travestiţi. Şi că e mândră de asta, că o recunoaşte public. Şi că e pentru o cauză nobilă - silicoane, hăinuţe, creme, freze etc. Corect. Bravo lui, ei, lui...în fine, bravo.

Al doilea invitat, Tarky. Cu un tatuaj îngrozitor pe jumatată de faţă. Îîîîu. Cică e un model tribal şi îi pune în valoare trăsăturile. Şi că e în maaare război cu paparazzi. Corect. Bravo lui, ei, lui...în fine, bravo.

Când să dau stingerea, mă arde curiozitatea să stau totuşi după pauza publicitară. Ultimul invitat. Hai, că poate se poate un pic mai mult. Măcar aşa, să salveze emisiunea. Dar nu, cine lipsea din peisaj? Nikita intrase pe telefon, Magda Ciumac e dispărută, sexy brăileanca e deja fumată. Ogică. Da, Ogică e mereu surprinzător. Nu ştiu cum reuşeşte, dar de când cu biletul ăla la loto, ţine poporul în suspans, fie că-şi tatuează gagica în direct (tot la Capatos, da), fie că dansează pe mese la Oteveu'. Omu' are deja o carieră. Vorba aia, îl ştiu de când era mic.

Jeez! Asta e emisiune? WTF? Cine sunt ăştia de au pretenţii de invitaţi şi vedete? Vorba aia, "ce face ei de fapt, cu ce se ocupă?". Nu, refuz să cred că asta cere poporul, nu are cum. Că poporul face în fiecare seară mai mult decât exerciţiul de răbdare şi minunăţie pe care l-am făcut eu.

În final am renunţat.
L-am lăsat pe Ogică şi invitatele paietate să-şi trimită bezele back and forth. Dacă totuşi dau vreo bilă albă, e că Naomi ăsta, asta, ăsta - ce-o fi - chiar cântă. Live. Bine. În rest, zău, nu mai sunt şanse. Televiziunile sunt în moarte clinică.

17 răspunsuri:

fifi spunea...

Eu nu sunt de acord cu tine. Cred ca Madalin e mult mai low decit Capatos. Capatos macar nu aduce manelisti. Are totusi o limita.

Anonim spunea...

Madalin Ionescu, esenta prostului gust.

fifi spunea...

GENERALE, habar n-ai pe ce lume traiesti!!!
Iata un citat din maestrul madalin: " Nu am făcut niciodată mari compromisuri. Nu mi-am trădat nici meseria, nici familia, nici valorile în care cred. Stiu că sunt unii care mă acuză că am renunţat la jurnalismul de substanţă. Aceste abordări sunt tipice pentru România. Sunt oameni care nu înţeleg ce înseamnă un bussines de televiziune. Eu am demonstrat că pot să mă adaptez si chiar să mă reinventez. În capitalism, conservatorismul înseamnă involuţie...”.

Mai ai ceva de comentat?

Mihai Grecea spunea...

Nu va mai uitati la televizor. Le faceti rating bun si ii imbogatiti pe nedrept pe oamenii astia. Vreti sa-i bagati in puscarie pentru foloase necuvenite? :)

Anonim spunea...

Fifi, daca lumea e plina cu Madalini, chiar imi convine ca nu stiu pe ce lume ma aflu... :)

Discursul are iz becalizant. "Nu-mi place sa injur si jignesc oamenii." - G. Becali. Cam asa si cu jurnalistul de substanta prajita, Ionescu.

Pisicot spunea...

Fifi, înseamnă că nu ai văzut destul :) Capatos nu aduce manelişti, are însă alte personaje :)
Generale, ştiu. Şi părea băiat deştept.
Mihai, am testat şi eu piaţa. Recunosc, mi-a ajuns :)

ruxa spunea...

pai specimenele de care zici tu sunt mai rau decat manelistii.
adica aia macar zic de amor cu dor bani dusmani.. da' jurnalismul reinventat al lui madalin e o voma maligna.
a, hahaha, acu mi'am dat seama. ca sa contractareze happy hour-ul lui maruta, antena a mutat stirile de la ora 5 la ora lu madalin. ca sa se bata cu catalin.

are si rima. parerea mea e ca ar trebui sa'i fure prima sau tvr p'amandoi si sa faca emisiunea "catalin si madalin, direct happy" :))

Anonim spunea...

@Pisicot + all

Oamenii astia fac rating cu telespectatori adormiti. Sa ai o zi buna cu multa voie buna. :)

Pisicot spunea...

Măruţă e din altă ligă, Ilinca. Nici nu am îndoieli. În schimb la Mădălin acum tocmai se desfăşoară Lazarus, nişte dansatoare din buric şi veşnic tânărul Ogică :)) Ah, şi Sorinel Puştiul care a sărbătorit 18 trandafiri la buchetul vieţii :))
Răzvan, nu ştiu la ce mai e bun ratingul, atâta timp cât advertiserii nu mai bagă bani în tv. Sunt alarmant de puţine spoturi tv. Deci ratingul ăsta zău dacă mai contează...

fifi spunea...

Faci niste confuzii grave, Pisicot. E vorba de Sorinel Copilul de aur. Nu sorinel Pustiu. iar promo suna asa: Sunt Sorinel copilul de aur si va ofera imediat acces direct in casa mea:)))))

Si eu cred ca Maruta e din alt film.

Anonim spunea...

@Pisicot

La ce spoturi ruleaza la tvurile noastre sincer ma intreb daca sa imi para rau de situatia asta.

Anonim spunea...

Deci faptul ca refuz de vreo 10 ani incoace sa imi iau televizor are si partea lui mult mai buna, pe langa faptul ca nu mai pierd timpul.

Pisicot spunea...

Fifi, mii de scuze, ai dreptate, cât de ignorantă pot fi...
Răzvan, avem şi spoturi bune, avem şi clienţi cu bani şi agenţii creative. Numai criza să treacă.
Cristian, you Amish :)))

innuenda spunea...

Sunt o fetițăă tunatăăăă...:)))

(pentru necunoscători e cântecul lui sexi brăileanca):D

Fain scris, pisicot! Brava!:)

Pisicot spunea...

Innu, ai cultură, clar :)) Cum le ştii tu pe toate!
Sarumâna, doamnă :)

Anonim spunea...

televiziunile nu mi se par deloc in moarte clinica. sau cel putin nu antenele. atata timp cat au astfel de invitati, fac audienta, deci bani.
in moarte clinica s-ar putea afla tvr cultural, daca ar fi privat. cui i-ar conveni sa bage bani in ceva neproductiv?

vina nu cred ca apartine "vedetelor". cei care ii invita sunt vinovati. nimeni n-ar veni in vreo emisiune neinvitat.

si astia facuti celebri peste noapte de catre televiziuni, ajung acum sa dea ultimatumuri acelorasi televiziuni.
ogica zicea ca e ultima emisiune (la capatos) in care isi discuta viata personala. da' pana acum cum dracu s-a facut cunoscut, daca nu prin scandalurile din viata personala??!! pana acum si-a facut mila de noi si a mai dezvaluit cate ceva, dar de acum gata... :(( nu stiu zau daca va mai fi viata dupa ogica...

capatos "ie" pe locul 1. sau cel putin asa pretinde, deci lumea se uita.
pisicot, tara asta e in moarte clinica, nu televiziunile

Pisicot spunea...

JL, ţara e de mult timp pe aparate. La teve încă mai era ceva de văzut. Acum gata. Cred că revin la obiceiuri nocturne mai vechi: Discovery, National Geographic...