vineri, mai 22, 2009

Dorinţe

Pentru că (iar) se apropie şi pentru că (iar) am fost întrebată ce îmi doresc cel mai mult şi mai mult....

O casă (mică dar) cu o terasă mare. Ah, şi cu view.
Poate fi şi aşa...

Să mai am iar 20. Dar 20, da? Nu 25, nici 27.

Să am acces nelimitat aici. VIP card, eventual. Pe viaţă.

Şi să pot mânca ori de câte ori am chef o brioşă întreagă. Cu zmeură şi cremă de vanilie. Ea de ce poate?

Să merg la piscină când e prea cald. Sau să-mi aştept iubitul în parc când mi se face dor.

Să fac 10 minute seara de la birou până acasă. Adică străzile să fie cam aşa.

Să fotografiez licurici. Adevăraţi.


7 răspunsuri:

maria spunea...

eu iti doresc sa ti se indeplineasca dorintele

Anonim spunea...

Ce frumos, Pisicoato. Eu astept limonada promisa, si-o sa aduc briose. E ok, da?

Anonim spunea...

uau...asa dorinte...da!
se vor implini, Pisicot! Poate nu toate, dar cea mai mare parte, da! Ai sa vezi!!!!

Pisicot spunea...

Maria, mulţumesc. Măcar o parte :)
Generale, ah, uitasem! Intrăm în sezon. Una adevărată, cu mentă şi lime...şi multă gheaţă îţi promit :)
Teo, optimistă ca întotdeauna! Şi ţie îţi doresc la fel :)

Anonim spunea...

@Multumesc mult, Pisicot! Eu sper sa-mi cumpar corabia aia....si o casa pe malul marii....Cand se va intampla, dau de baut!

Mircea Popescu spunea...

Hm, nu-i rau deloc! Cel mai mult mi-a placut intalnirea din parc DOAR cand ti se face dor :))).
Vad ca nu ti-am scapat si m-ai prins in poza. Ma cam lasa memoria, nu-mi amintesc momentul :)))

LZ spunea...

Ah, dorinte. Ah, ce frumos. Si iar Ah, ce melange de situatii. Hai ca trebuie sa se poata!