duminică, mai 17, 2009

Panseuri

N-am dispărut. Am fost un pic prin zonă doar. Şi-am cugetat, pe semne, adânc. Pentru că lumea nu mai e chiar aşa cum o ştiam:

- Se poartă cei mai mişto pantofi din ultima sută de ani. Nu la noi, evident. Platforme periculoase, barete subţiri (şi cât mai multe), culori ireale. Verde crud, fucsia, roz fondant, mov, albastru electric, galben pai, roşu burgundia...Acum mă uit cu ură la debaraua mea.

- Alitalia este în pragul falimentului. Pe bune, acum. Meal onboard înseamnă doar biscotti (4 biscuiţi cât moneda de 5.000) şi un pahar de cico. Unde sunt casoletele cu somon şi sparanghel în sos de vin? Ah, am spus vin?...

- O escală de două ore poate fi tricky. Duty free? En passant, poate. Şi doar dacă eşti campion la atletism. Uneori "terminalul C" este ca în Shrek, adică really far-far-away. Dacă ai noroc, ajungi cu 5 minute înainte de boarding. Dacă ai.

- Există locuri în lume unde poţi sta cu pantofii nefăcuţi 3 zile. Chiar şi pe ploaie. A! Şi mai există ploaie fără noroi. Strange thing...

- Să zbori (4 curse în două zile, pfff) răcită cobză nu e o idee prea bună. Încă sunt fudulă de-o ureche. Iar capul stă să crape dintr-o clipă în alta. Iar asta e partea frumoasă, iadul pe pământ a fost la aterizări.

- Trebuie...nu, trebuie să-mi iau acumulatori noi pentru cameră. Ce am reuşit să fac cu aştia betegiţi coming soon :)

14 răspunsuri:

Someone spunea...

Fucsia? Albastru electric? Galben pai? Păi omizile poartă culorile astea ca să nu le mănânce nimeni (presupun că pe bună dreptate, la ce gust ar putea să aibă...)

Anonim spunea...

Bine ca ai aterizat cu bine. Daca ma mai uit mult la "Dezastre in aer", pe Discovery, o sa calatoresc exclusiv cu masina personala. :)

PS: Am patru acumulatori de 2400, stau degeaba prin casa. Te-ar ajuta?

nelu spunea...

eu tot nu stiu cum arata fucsia, dar asa e in viata.
insanatosire la ureche, propun

Pisicot spunea...

Someone, asta însemnă deci că voi fi un fel de omidă :) Cu bonus că nu mă va mânca nimeni. De fapt, e chiar o ideea bună, crezi că o să ţină şi infractorii departe?

Generale, mulţumesc frumos, sunt bine, acasă. Nu, dar NU e o idee prea bună să te uiţi la emisiunea aia, zău :) Mai ales înainte să zbori.

Acumulatorii m-ar ajuta (dacă tot stau degeaba prin casă - BTW, nu poţi să-i pui şi tu la şters praful sau spălat vase?), hai să-i probăm, ok?

Ritchiu, peste încă 5 ani, când ne-om mai vedea, promit să vin cu un eşantion :))
Mulţumesc de urări. Dreapta e bine, stânga incă trage să moară :P

Anonim spunea...

se vede ca stai mult prin tari straine - ai uitat limba romana!

Anonim spunea...

in cazul tau, pesemne e adverb si se scrie legat.

Generalul spunea...

Anonimule, multumim ca ai semnalat o grava, cutremuratoare, iesita din comun, stridenta, rusinoasa, de neignorat eroare gramaticala.

In cazul tau, pesemne ca cineva a uitat limba romana doar pentru ca apasa blankul de doua ori.

Pisicot spunea...

Anonimo, foarte amuzant. Mai ales că te încăpăţânezi să nu foloseşti diacritice. Dacă tot discutăm despre limba română scrisă corect, hai să o facem până la capăt.
Scuze, mi-a scăpat iar o greşeală! Anonim-o :))

Generale, sunteţi un adevărat domn, ca întotdeauna. Hugs :)

ruxa spunea...

totusi, vorbind cu tine (de buna seama, tineai telefonul apropiat de urechea cea buna, ca nu m'ai intrebat, obsedant "ce zici??? cee??" , imi paru c'ai retinut (si) alte aspecte ale calatoriei :)

eu zic sa nu spui cand te vindeci, ba chiar sa povestesti in continuare cat de rau auzi c'o ureche. asa, te poti face ca n'auzi ce nu'ti convine!

iar la capitolul pantofi.. ce sa zic, debaraua mea are imaginatie, saraca, nu prea e'n buget acum, deci apelam tot la colectia de anul trecut. deocamdata!
a! escalele sunt facute pentru pantofii anului, taman ca sa nu te tenteze fugitul prin terminale, cu riscul ruperii vreunui toc sau a vreunei barete! :)

Monica spunea...

Vai, imi imaginez o privire plina de ura aruncata unei debarale! Adevarul e ca-mi lipesc nasul de vitrinele magazinelor de pantofi si nu-mi rezulta decat ca sunt o babaciune lipsita de imaginatie, ca-mi place ce vad eu acolo dar n-as indrazni sa port.
Vorbeste fata cu pantofi fuchsia cu funde prazulii:)
(nu am diacritice, ca tot umblu prin tari straine:)

Nashu_mare spunea...

Alitalia a avut vreodata mancare buna? Poate in anii '80.

Pisicot spunea...

Ilinca, desigur, au fost şi alte aspecte, mai plăcute :) Pantofii anului...hmmm...nu mă tenta.
Monica, "umblări" plăcute să ai :) Şi sandale cât mai excentrice :)
Naşu mare, da, pe vremea (bună a lui) Celentano :))

Nashu_mare spunea...

Cateva ganduri despre Alitalia din februarie 2007, desi pozele si ideile veneau din perioada 23-26.10.2006, dupa cum scrie pe mancare. Atat mi-a luat sa imi treaca lenea si sa scriu. :D

Pisicot spunea...

:) corect
Aoleu...că mi-ai adus aminte de însoţitorii de bord :))) filme de groază, zău, poate povestesc odată...