luni, mai 04, 2009

Marea pe scurt

Pentru că weekend-ul a însemnat muncă, pentru că timpul iar a luat-o la goană, pentru că în rest am ascultat ploaia, pentru că...pentru că...ei bine, atât am de arătat.

Baby steps



Prison break



Love'n'coke

8 răspunsuri:

Cristian spunea...

De data asta te-am luat, io am fost de 1 mai la Budapesta. :p

ruxa spunea...

foarte pe scurt, aproape scurt pe doi! :)
(si totusi te invidiez!)

Anonim spunea...

Tu mai ai de gand sa rasucesti mult cutitul in rana? Nu crezi ca tanjesc suficient dupa mare si nisip si fara sa vad pozele astea? Eiiii....

Pisicot spunea...

Cristian, să-ţi fie de bine! Lasă că-mi vine şi mie rândul.

Ilinca, era să fie şi mai scurt, noroc că vineri la 9 eram acolo :)

Teo, fuga pe plajă, ce mai aştepţi? Eu voi repeta experienţa, cu siguranţă :) Ok, poate nu acum, mai prin iunie...

Generalul spunea...

Astept sa-mi faci cinste cu hamsii, c-ai promis! :)

Pisicot spunea...

Când? :)

Generalul spunea...

Pai oricand. Dar te tii de cuvant, da? Sau dai inapoi?

Pisicot spunea...

Mâine? :)