miercuri, aprilie 29, 2009

Dor

Poate că acea vară a mea este încă departe, însă vara asta chiar stă să vină. Bună sau rea, workaholică sau relaxată, fierbinte sau ploioasă, romantică sau lipsită de vise mari, e aproape.

Şi, pentru că
PR-ista (cu sandalele ei cu tot) m-a inspirat, azi am dat fuga la pedichiură. Poate aşa se grăbeşte să vină. Vara. Cu tot cu sandale. E o strategie. La fel în cazul cărţilor. Când nu mai am timp şi chef să citesc, îmi cumpăr cărţi. De jenă, mă apuc iar.

Şi tot aşa când mi se face dor. Ascult, din nou, asta.

3 răspunsuri:

ruxa spunea...

dupa ce s'a riscat cu peeptoes intr'o zi in care au fost 12 grade, after all, piarista asteapta vara pentru sandale :)))
da' ea vine, sigur vine. close. closer :)

Anonim spunea...

Eu nu ma bucur asa tare ca vara e destul de subtire clientela insa cu siguranta o sa ajung la mare. O zi buna!

Marian S. spunea...

Poze, poze ! Altfel nu avem incredere in talentul pedichiuristei.