marți, aprilie 07, 2009

My moment

Pentru că starea setată pe pilot automat s-a prelungit şi zilele şi nopţile deja au prins viteze supersonice, în seara asta m-am oprit, am respirat adânc şi i-am spus soarelui noapte bună. Atât astăzi. O simplă clipă de regăsire, surprinsă cu ultima suflare a bateriilor camerei foto.


Apoi, cu o banală apăsare din vârful degetului, m-am cufundat total în vise cu arome de ploaie caldă de vară.

8 răspunsuri:

Anonim spunea...

Hei, bine ai revenit! :)
Frumoase imaginile Pisicoatei. Hugs

ruxa spunea...

asteptam un semn de viata :)
foarte frumu, pisicot, si canticul, uitasem de el, e foarte fain.
multumim

Anonim spunea...

Superb...

Pisicot spunea...

Generale, mulţumesc. Hugs back :)
Ilinca, măcar atât să fac şi eu...
Teo, mulţumesc, mă bucur că îţi place :)

Rareș spunea...

E o craca acolo, ca o țeavă de mitralieră. Îmi place.

Anonim spunea...

Ia uite cartier de vile acolo! Brava! Pana si soarele s-a oprit in loc sa dea cu ochiul!

Pisicot spunea...

Rareş, ai dreptate :)

Buburuza, şi mai sunt şi pe malul lacului...

Lavi spunea...

Salut, nu am gasit un mail de contact, si as vrea sa iti propun o reclama pe blogul tau. Ma poti gasi la adresa: lavi@lenjerie.ro