miercuri, martie 25, 2009

Nopţi şi zile (varianta nouă)

Pentru că simt că zilele mele s-au scurtat iar nopţile au devenit brusc mult mai preţioase, în seara asta pe lungul şi târziul drum spre casă, m-am gândit că totuşi viaţa asta (vorba PRistei - model biropat) are şi ea avantajele ei:

- seara fac 30 de minute până acasă, în comparaţie cu ora şi jumătate de dimineaţă. Cred că ieri am luat chiar am luat un radar...

- ajung prea târziu ca să mă mai întâlnesc cu vecinii şi să mă ţină de vorbă despre probleme de viaţă şi moarte (apometre, gunoieri, lifturi, şedinţe de comitet)

- la supermarketul de cartier nu mai sunt cozi, am ajuns la performaţa cumpărăturilor în 4 minute

- am uitat de ceai de tei, lapte cald, oi numărate, poveşti de adormit. E suficient să pun capul pe pernă.

- îi ratez cu bucurie pe Dan Diaconescu şi Capatos cu nikitele, savarinele, ogicii şi brăilencele lor

- nu mai am timp să gătesc, deci nici să mănanc. Ceea ce nu-i rău ţinând cont de faptul că eu funcţionez pe dos: iarna slăbesc şi primăvara mă îngraş

- sunt prea zen ca să mă stresez ce fac mâine. Merg pe principiul întâi să dormim şi mai vedem. E clar, trăiesc clipa :)

10 răspunsuri:

Anonim spunea...

Model biropat ???
Mai bine model de birou. Sau de pe birou. Sau...
http://haioase.uv.ro/model_de_birou.php

maria spunea...

sa vezi cum functioneaza modelul in we....nu ti-ar placea

ruxa spunea...

bingo, pisicot! that's it, nici eu n'as fi putut s'o spun mai bine!

Anonim spunea...

Dar cum tu ramai o visatoare, nimic nu te poate dobori. Stii doar. :)

benny(dana) spunea...

respect vere!! asa e bine!

Anonim spunea...

Vezi că luni vine primăvara! Să n-o ratezi când se dă jos din pomii înfloriţi. Să-i faci cu mâna!

Pisicot spunea...

Valy, la fel şi ţie.
Marian S, nu cred că e o idee bună...
Maria, tot un drac. Oricum e nasol :(
Ilinca, aş fi preferat să nu :P
Generale, nici nu-mi închipui altfel. Mulţumesc :)
Dana, că e amuzant da.
Motanes, la mine vine în w-e. Am vorbit eu deja cu ea.

maria spunea...

pisicot- nu, nu e la fel. in we mult mai rau

Rareș spunea...

Haha, bravos!

Pisicot spunea...

Maria, ok, ştii tu ceva...
Rareş, mi-ar fi plăcut să scriu mai multe despre asta. Din păcate am adormit :)