sâmbătă, martie 21, 2009

End of the road

Vânt uşor, miros sărat de scoici, strigăt de pescăruşi.
Linişte. Visare. Linii. Paşi. Gânduri.
Zâmbet de primăvară.
Şi un căţel grăbit.






9 răspunsuri:

Anonim spunea...

:O tocmai ce am scris de dorul meu de mare. Not faaaair!!!

Anonim spunea...

catel balerin :)

fifi spunea...

Vaaaai...postul asta e din seria: cum sa fac lumea invidioasă,nu?

Anonim spunea...

E clar, trebuie sa o convingem pe Pisicot sa facem o plimbare in grup cu toti fanii. Sa vedem ce destinatie ne propune. ;)

Anonim spunea...

Sper sa ai mereu puterea de a visa, asa ca iti doresc sa ai in preajma oameni care stiu s-o faca si care sa te bucure!

Uite, Cristian nu a avut deloc o idee rea, poti iesi de pilda cu fanii la o plimbare, ca's multi si tin la tine toti.

Primavara frumoasa, Pisicot

Rareș spunea...

Mda. :)

Anonim spunea...

Poate faci si o sesiune de autografe pentru fani. :)

Anonim spunea...

LittleMiss, ba e frumos că ne e dor în acelaşi timp :)

Ilinca, era cu treabă, se grăbea rău :)

Fifi, păi dă o fugă...

Cristian, nu pot, am fobie de mulţime :))

Generale, visele nu mi le poate lua nimeni, niciodată. Iar oamenii adevăraţi rămân mereu aproape. Aşa cum rămân şi eu lângă ei :)

Rareş, invidios?

Răzvan, am mai spus, am fobie de fani!

Anonim spunea...

Pai facem si noi grupuri mai restranse atunci (maxim 4 fani, cat sa incapa intr-o masina impreuna cu Pisicot). Si ne povestim impresiile asa ca intre fani. Totusi eu sper sa fiu fotograful oficial al tuturor acestor intalniri.