miercuri, martie 04, 2009

Ultimii fulgi

Am început săptămâna trecută refuzând să fac numai şi numai ceea ce "trebuie". Cred că venise momentul magic în care începeam să învăţ să spun stop gândurilor chinuitoare şi stereotipurilor social impuse.

Uşurarea şi libertatea acceptate cu ochii închişi mi-au redat respiraţia profundă. Aer rece până în suflet. Bucuria unei după-amieze în parc, alături de prieteni blănoşi, cu nasuri umede şi cozi emanând pură fericire.

Ne-am bucurat împreună de fulgii târzii, ultimii din iarnă, aproape neaşteptaţi. Am inspirat lumina proaspătă a după-amiezei, mirosind uşor a primăvară, am adulmecat apusul înroşit departe, după un nor. Am amânat întâlniri plicticoase şi deal-uri cu vorbe-n vânt.

Am trăit un pic...





Şi bonus, pentru Maria:
ea este sleeping beauty :)

18 răspunsuri:

Someone spunea...

Hehe, ce şmecheri :-)

maria spunea...

si domnul/ doamna cine e?

Pisicot spunea...

Someone, ai zice că sunt îngeraşi :)

Maria, domnul este Ralphie, zâna (indisponibilă la ora plimbării pe motive de lene) se numeşte Ina. Nu vrei să ştii care este capul răutăţilor :)
(de fapt, ştii ce spun...)

maria spunea...

aoleu, ce simpatici sunt asa mici. si natasha era asa acum vreo 3 luni

Pisicot spunea...

Maria, domnul are 9 luni, iar diva 4 :)

ruxa spunea...

pai da, sunt asa de draguti ca i'ar placea pana si domnului sony :)

maria spunea...

ilinca- esti sigura de ce spui?
pisicot- aaa, natasha a aratat asa pana pe la 3. acu gata.

ruxa spunea...

maria, sunt. i'ar placea, sunt sigura. sa'i vada in poze :)

maria spunea...

daca vrei mai mult decat poze ti-o aduc pe natasa. oricand

ruxa spunea...

aaa... uite, l'am intrebat pe dl sony, si zice ca nu e prea sigur ca se poate abtine sa'i zgarie nasul :)
(de sub pat a zis asta)

maria spunea...

ilinca, nu e nicio problema. nici cea mai mica. natasha e absolut obisnuita cu asta. nu ii pasa deloc. dar deloc. ba dimpotriva, cred ca o amuza usor eforturile

Rareș spunea...

Simpatix.

ruxa spunea...

maria, domnul sony si'a consultat agenda si este extrem de ocupat in urmatoarele luni :))

Pisicot spunea...

Măi fetelor, facem o întâlnire zic, cu toţi copiii, doar să se facă mai cald :)

Rareş, chiar da :)

maria spunea...

pisicot- nu putem, nu vezi ca sony e ocupat?

ruxa spunea...

e ocupat pentru natasha, cu stuart se intalneste :)

innuenda spunea...

Vreau şi eeeeeu Yellow dog!:)
M-am uitat serile trecute la o tărtăcuţă din asta, albinoasă, la Carrefour în acvariul ăla de sticlă. Dar m-a cam ignorat. Era preocupat să rupă cu dinţii nişte şerveţele.:)

Oricum, pisicot, sunt câinii tăi?
Că nu am înţeles şi nici nu ştiam să ai aşa dotare.

Pisicot spunea...

Innu, ai grijă, nu ştii în ce te bagi :))
Nu, nu sunt ai mei.