luni, martie 30, 2009

Departe

Soarele ardea.
Prea tare pentru moleşeala care mă cuprinsese. Aerul era fierbinte, însă briza aducea răcoare şi mirosuri blânde de scoici în camera umbrită. Pe terasă, uitate într-un colţ, hamsiile se uscaseră lângă paharul cu bere.

M-am răsucit pe partea cealaltă, căutând cearşaful rece, şi-am aţipit la loc. Trăiam o linişte incredibilă, o amorţeală plăcută, o uitare de sine şi de lume. Auzeam marea departe, un fâşâit surd. Păream că dorm, însă simţeam totul în jurul meu, ca într-un film. Am zâmbit.

Apoi am deschis ochii. Privirea o căuta în patul răvăşit. Vara însă fugise departe, în vis. Îndrăznisem să-l am. Afară însă era doar primăvară. Crudă, încă rece, promiţătoare însă sceptică. Şi, mai ales, prea reală.

15 răspunsuri:

Ela Iliesi spunea...

Cand masina imi arata ca's 19 grade afara mi-e greu sa mai cred ca e abia primavara.

Florile abia ivite si copacii inmuguriti sunt asa o sursa de buna dispozitie. :)

Timestamp spunea...

Visul nu se implineste daca te trezesti la realitate. Daca alegi s-o faci, visul nu are nici o vina. Ar fi bine ca visele sa se transforme singure in realitate. Dar, nu-i asa, asta nu se poate.

O solutie ar fi sa visezi ceva ce iti este mai la indemana, iar cand nu vei avea puterea s-o faci, sunt sigur ca ai prieteni care sa te sustina. Asteptam poze de la mare!

ruxa spunea...

zambetul de marti dimineata :)

innuenda spunea...

Pişcoţico, umbli cu prostii de astea?! Cu primăvara şi cu vara deodată?:)))

(mi-am amintit de scena aia din Anatomia lui Grey, care mie nu mi-a plăcut, iar ţie da. Abia acum înţeleg de ce!:D)

Pisicot spunea...

Ela, na că nu mai e primăvară. Dacă mai plouă şi mâine o să adorm la volan.

Timestamp, visul rămâne. Mereu. Trezirea e doar o etapă, de multe ori venită fără să o ceri. Însă visul rămâne. Şi revine să fie trăit ori de câte ori îl chemi. Cât despre visele "la îndemână"... nu. Alea nu sunt vise. Visele mari sunt cele frumoase.

Ilinca, tu eşti pe dos :))

Inuu, sărumâna doamnă, bine ai revenit prin curtea şcolii :) Nu sunt prostii, visez în mai multe planuri, na.

innuenda spunea...

Aşa deci...Dacă-s primplanuri eu spun că merită!:) Altfel mai bine rămâi în realitate. E mai sigur!:-)

Promoroaca spunea...

Rationala mai esti Innuenda. Lasa oamenii sa viseze!

verbiaj. spunea...

doamnelor, dati-mi voie sa va contrazic. eu cred ca toamna visezi cel mai mult, nu primavara. bine, vorbim aici de melancolia aia brutala de octombrie. zilele reci si mohorate de primavara sunt cele mai enervante. ai promisiunea aia a luminii si a caldurii si vremea te tot duce cu zaharelul. frustrant, doamnelor.

Anonim spunea...

Pledez pentru vara, Pisicot. :)

Pisicot spunea...

Innu, safe is not always good...

Verbiaj, tu da. Eu toamna, pe final, mă strâng ca un arici. Primăvara mă inspiră. Visez la hamace şi vinho verde :)

Generale, vară să avem! Hai să ne ţinem promisiunea :)

innuenda spunea...

Lăsând la o parte chestiile de care vorbeam și uitându-ne spre poza postată aici...
Acum câteva zile, poate 10, ieșind de la TB (Tribunalul București), pe la ora prânzului, mă întâlnesc cu o colegă și prietenă și stabilim să mergem pe jos până la Judecătoria sector 3 unde aveam treabă. Afară era soare și frumos. Și cum o luăm noi la dreapta, spre Unirea, văd o bucată de pământ plină de flori din astea albastre, de ai pus tu în poza, amestecate cu flori galbele, zise popular curu-găinii, și iarbă verde-verde. Și colega vorbea de juridice, de procese, de judecători nedrepți și alte chestii din tre subiectele zilnice ale unui avocat. Și eu cu ochii pe iarbă și flori. La care mă întreabă la un moment dat: tu ce părere ai? Eu? Întreb așa, ca luată din oală. Eu sunt de părere că a venit primăvara. Uite ce de flori!!!:)

Promoroaca spunea...

Ocupato!

Promoroaca spunea...

Ocupato!

Anonim spunea...

esti solidara cu Nelu in demersul de a nu mai scrie?

LZ spunea...

Departe sau mai putin aproape, cum vrei sa-i spui. Insa e sigur ca primavara care te-a trezit din somn va aduce cu ea si vara din vis. Iar soarele nu te va arde, nu-ti va mai molesi trupul, ci iti va racori sufletul si mintea. Bea-ti berea, fumeaza-ti tigara si cheama-ma si pe mine. Acolo, la o terasa a cautarii sinelui.