marți, aprilie 21, 2009

Not my thing

Spring is not my thing.

Visez mereu la vară. La acea vară. Mi-am promis cândva o vară a mea. Aşa. Ca în povestea cu prinţesa. Cu briză răcoroasă şi păr în vânt, cu soare mângâietor, cu ploi în miez de nopţi fără somn, cu chef de fugă în lume, conducând fără ţintă pe drumuri şerpuind pe malul oceanului, cu pepe roşu dulce şi zemos, stropit cu picături reci de lămâie, cu zâmbet inexplicabil şi scânteie în priviri.

Până atunci, primăvara se încăpăţânează să promită fantezii. Primăvara, preludiu amăgitor, cu miresme tentante de fericire şi libertate. Primăvara, prea scurtă şi prea intensă, ca un apus ireal pe care ratezi să-l prinzi în cadru.

So, until then I go back. I always go back. Back to black.

8 răspunsuri:

maria spunea...

vine vara, sigur. iar primavara asta nu e, intr-adevar

Anonim spunea...

Sper sa gasesti vara dorita....Probabil ca, dupa ce o sa o simti, iti vei dori altceva...

Timestamp spunea...

In mod cert ca isi va dori altceva, that's the way life goes!

LZ spunea...

Esti o printesa. Printesa Pissicotte. Iar caldura ta degaja vara. O vara foarte personala, cu brize care ne bucura privirea. Fanteziile tale pot deveni palpabile daca sunt incapatanate ca apusurile de soare.

innuenda spunea...

Mie primăverile îmi amintesc de ce iubesc viaţa, verile- îmi amintesc de ce muncesc, toamnele- de ce sper,iar iernile-îmi amintesc ce bine e să ai familie.

Cât despre doamna Amy Winehouse,sunt în totala admiraţie a muzicii ei. Mi+a făcut plăcere.

Marian S. spunea...

``cu pepe roşu dulce şi zemos``
Pepe ăla pe care îl ştiu eu nu e zemos, poate doar un pic dulce.

Anonim spunea...

E o primavara cam agitata la mine. Ma gandesc insa ca, daca indraznesti sa deschizi deja usa verii, briza e acolo. Vantul cald e acolo, mirosul de soare pe piele se simte...

Ce voiam sa-ti spun? A, da, ca mi-am adus aminte de Cuba. :)

Pisicot spunea...

Maria, mie-mi zici? Uite ce frig e afară.

Teo, mulţumesc, şi eu sper. Poate însă dacă o voi găsi o voi păstra de data asta...

Timestamp, toate la timpul lor. Dacă aş găsi vara mea, aş păstra-o, o caut de prea mult timp.

LZ, să ştii că am cam devenit încăpăţânată :)

Innu, cu plăcere :)

Generale, Cuba va fi. One day...

Marian S, ce gusturi bizare ai...