luni, aprilie 13, 2009

Călătoare

Nu am avut timp de poveşti, de visare, de distracţie. Dar am avut suficient timp de somn, plimbare, scoici calde, bere rece şi, mai ales, fotografii.

"Va urma", partea I, e aici:

Flagless


Party time



Coming home


Morning light

Far-far away



12 răspunsuri:

Rareș spunea...

Morning light e mișto.

ruxa spunea...

cata doru!

Pisicot spunea...

Rareş, şi mie îmi place. La fel şi flagless :)

Ilinca, mare-mare :)

Cristian spunea...

"Coming home" e cea mai misto din serie.

innuenda spunea...

Mmmm, îmi miroase a mare!:)
Poate fug la mare preț de-o briză și-o amintire. Hai două...

Anonim spunea...

Pfuiii.......sunt din ce in ce mai invidioasa ::))
Super peisaje...super mare...

Pisicot spunea...

Cristian, gusturile astea...

Innu, fugi, merită :)

Teo, e Balcicul TĂU. Mă bucur că-ţi place.

robin simion spunea...

haoleu! ai fost la scoicarie. ajung si eu, din nou, de 1 mai. mi-e o pofta de aer, de mare, de scoici...

Pisicot spunea...

Drum bun să ai şi soare mult. Poftă sigur o să ai :)

Anonim spunea...

Mi-am odihnit puţin în poza cu "party time"
:* Brava!

Anonim spunea...

ma uit la monitor, vad marea. ma uit pe geam, vad blocuri.
i hate my life...

Pisicot spunea...

Buburuza, era mare înghesuială de păsăret la ferma de scoici :)

JL, la prima citire înţelesesem "I hate my wife" :)