sâmbătă, august 22, 2009

Culme culinară

Bucătarul de la cantina corporaţiei poartă bonetă. Peste chelie. Chelie completă.

11 răspunsuri:

ruxa spunea...

hm.. ai prefera o diadema? :))

Anonim spunea...

Macar e dragut? :)

maria spunea...

omu' respecta regula si nici asa nu va convine. ce oameni...

Generalul spunea...

Spre satisfactia unora, anunt ca pot fi scos din blogroll, mai ales ca am inchis blogul. Zi frumoasa.

Generalul spunea...

Spre satisfactia unora, anunt ca pot fi scos din blogroll, mai ales ca am inchis blogul. Zi frumoasa.

innuenda spunea...

Pisicot, păi e bine că are boneta, vrei să-i alunece transpirația în farfurii?! Las să absoarbă boneta!:))

Generale,de ce trebuie să conteze întotdeauna ceilalți? Of.

Generalul spunea...

Draga Innu, satisfactia unor este efectul. :)
Pana una alta imi adun fortele...

Pisicot spunea...

Ilinca, cum ar fi? Una de zân? :)
Răzvan, nu ştiu, eu am reţinut doar boneta, sau cum spunea cineva, "coiful de bucătar".
Maria, ba e chiar amuzant. Mai e unul, cu bonetă şi moţ, mare pasionat de meniul zilnic (care variază pe aceeaşi temă) :)
Generale, eu te mai păstrez. Am un feeling că te vei reinventa. One day. Iar invidioşii pot pofti la oala cu smântână :)
Innu, e un fel de cască de duş, chiar mă gândeam să-mi iau una la fel !

Anonim spunea...

Ai fost la Madonna? Pe mine m-a dezamagit total. Si nu am avut biletele ieftine ca ar fi fost mai bine. Macar dadeam vina pe locuri. :)

Evergreen spunea...

să nu cumva să fie amendat...

Anonim spunea...

de ce nu:)