vineri, august 07, 2009

Dark clouds, light soul

Iubesc contrastele.
Imi beau cafeaua amară dar cedez păcătos ispitei unei ciocolate calde în miez de noapte. Mă fac să zâmbesc leneş dimineţile senine dar mă umplu de viaţă furtunile în seri târzii. Ascult jazz când sunt stresată şi punk atunci când mă plictisesc. Sunt într-un
dark mood for shooting dar am inima plină de vise şi fericire nerostită. Zâmbesc complice serii care a poposit pe furiş. Aş fi vrut doar ca azi să nu se sfârşească.
Aştept. Ştiu că va veni. E aici. Şi va rămâne mereu.







21 răspunsuri:

Ghiertoi spunea...

Frumos, sensibil, ii plac mult imaginile si cuvintele tale chiar si unui ghiertoi ca mine :). Sa ai o noapte cum ti-e sufletul!

Anonim spunea...

Ghiertoi, consimt la ce ai spus despre Pisicot, recte partea cu sufletul.

Deci, madame Pisico', ma faci sa-mi doresc sa scriu din nou. Ceea ce, iti spun, nu-i rau deloc. :)

Pisicot spunea...

Domnule Ghierţoi, bine aţi venit! Am avut o noapte luuungă, cu insomnii, deci bănuiesc şi că sufletu-mi-e mare :)

Generale, mi-ai lipsit, pe unde ai umblat? Hai, treci la scris, că şi mie mi-a revenit cheful. Timp doar să am. Mulţumesc (pentru tot).

Generalul spunea...

Am umblat prin locuri frumoase sa stii. Si-am vazut si un castel frumos. Si o vreme am fost sus, pe niste coline. De vis, iti spun.

(cu placere).

Pisicot spunea...

Frumos...castel zici? Hmmm...şi prinţesa?

Generalul spunea...

Fara printesa nu s-ar putea, Pisicot, n-ar avea nici un farmec.

motanes spunea...

Mi-e dor de Pisicot cea de acum vreo 18 luni. D'aia nici nu prea mai las urme pe aici. Îmi pari străină. Ţie cum îţi pari?

Generalul spunea...

Motanes uite de asta am inceput eu sa detest lumea virtuala. Pentru ca, din senin, cand ai pe cap probleme, griji sau planuri importante, te trezesti ca esti aratat cu degetul, ca si cum ai fi obligat in fata vreunei instante, sa dai socoteala de ce nu mai postezi la fel de des, la fel de "frumos" sau "urat" ca inainte.

Mi se pare un pic fortat comentariul tau, cu atat mai mult cu cat, atat constatarea ta, cat si intrebarea de final, sunt cel putin nedelicate. Acum, eu nu stiu ce prietenie te leaga de Pisicot, insa stiu ca nu se prea face sa intrebi asa ceva, intr-un asemenea mod.

Cu respect, Generalul

motanes spunea...

Generale, tot cavaler ai rămas. Bravo ţie! Ţi-ai mai demonstrat, încă o dată prietenia preţioasă sărind în apărarea Pisicot, deşi (de data asta) n-o atacase nimeni.

Nu te necăji că pe mine m-ai lăsat indiferent, ai punctat unde vroiai.

Recunosc că sunt în cumpănă acum: data viitoare când voi avea de gând să las vreun comentariu pe blogul deschis al Pisicot să te întreb şi pe tine?

Cu uimire,
Motanes

generalul,tot mirat spunea...

Big wow.Eu credeam ca esti mai inteligent si mai retinut,dar m-am inselat.Mi-e greu sa raspund taraniilor dar na,daca n-o fac,omul si-o ia in cap.Deci,Motanes,inainte de a-ti afisa aici putoismele si tupeul - binecunoscute - iti atrag atentia ca nu am vrut sa punctez cu nimic,la nimeni.In viata am punctat mereu prin altceva,nu prin comentarii.Nu stiu cum punctezi tu in viata,insa aseara ai punctat din plin la capitolul "ce nu se spune unei femei".Mai mult,continui sa agiti apele inutil.Am insa convingerea ca Pisicot poate evalua corect atat ambele reactii ale tale,cat si interventia mea.Iti atrag insa atentia ca statutul de blogar monden nu iti da dreptul sa treci peste unele limite.Ai avut o reactie asemanatoare si la mine pe blog acum ceva vreme si am tacut.Iti doresc sa nu intri in gasca eu-stiu-mai-bine,din care prea multi fac parte.Daca apreciezi pe cineva il intrebi ce mai face,nu "tie cum iti pari?".Dar,la cum ai raspuns,nu ma astept sa realizezi astfel de nuante,altfel banale.Ai gura cam mare,Motanes.Dar si a mea e flexibila la nevoie.In rest,sa auzim numai de bine.Si de maniere.Madame Pisico',daca am exagerat ma retrag cu scuzele de rigoare.

motanes spunea...

Pisicot, îmi cer scuze dacă am greşit cu ceva faţă de tine. Spun asta pentru că nu voi continua să-i răspund generalului, într-un alt comentariu, pe blogul tău.

Nu pot continua discuţia la un nivel gratuit belicos cu oameni care ştiu ei ce am vrut să zic dar n-am zis. Nu pot să cobor discuţia la nivelul acesta.

Din respect faţă de Pisicot mă retrag eu, cu scuzele de rigoare.

generale, mai uşor cu invectivele, oamenii te ştiu ca pe un om rafinat, civilizat.

Dar poate că eşti exact aşa cum te descrii pe blogul tău: "Aroganţa-mi venială capătă aproape întotdeauna accente copilăreşti. Când prea serios, când cutremurător de imatur..."

Eu am crezut că glumeşti.

Anonim spunea...

Tocmai ma pregeteam sa ma bucur ca nu-mi vei mai raspunde. Mersi pentru informatii. Te anunt insa pe aceasta cale ca, dimpotriva, pe... unii lumea ii stie altfel. Stii cum e pe blogosfera, circula tot felul de zvonuri. Eu am crezut ca oamenii astia sunt rai si glumesc. Sper ca pe tine sa te stie tot asa, om bun si rafinat.

Cat priveste ce spun sau cred unii sau altii, te anunt de asemenea ca acest aspect ma lasa rece si consider in continuare prima ta interventie deplasata si neadecvata. Si nu e prima, domnule blogar monden.

Pisicot spunea...

Dragul meu general,
Ca întotdeauna îmi demonstrezi că eşti un domn adevărat. Ai dreptate. Sunt lucruri care se spun si lucruri care nu îşi au rostul. Sunt constatări neutre şi substraturi aluziv obraznice. Este, până la urmă, vorba de bunul simţ sau tupeul în a intra nepermis în intimitatea unui personaj – virtual sau nu. Îţi mulţumesc şi îţi spun mai multe în privat, dacă ai timp mai târziu.

Pisicot spunea...

Motanes,
Înţeleg eu greşit sau brusc suntem intimi? Nu cred că mă cunoşti, nu-mi cunoşti istoria vieţii, deşi aşa dai de înţeles şi nu cred că aprecierile tale îşi au rostul. Şi nu e prima dată când aluziile tale îşi fac loc aici, pe blogul meu. Altă dată nu mi-am permis să comentez prea mult, însă sincer cred că întinzi coarda. Nu mai laşi aici urme? Sunt convinsă că ai destule cunoştinţe în broll care nu ţi-au devenit străine între timp. Lasă-le lor urme, sincer. Nu văd unde e problema.

Anonim spunea...

Mi-am exprimat o simpla parere care a starnit o reactie foarte "umflata" si jignitoare. Si nu consimt sa le incasez asa, pe nerasuflate. In alta ordine de idei, cu placere. Si scuze pentru deranj, de asemenea.

motanes spunea...

Pisicot, înţelegi greşit, nu, nu suntem intimi. Nu te-am invitat la cafea, nu ţi-am cerut nici să-mi spui povestea vieţii, nici n-am pretins că aş şti-o eu şi nici n-am arătat că m-ar interesa.

Am făcut doar o referire la blogul/personajul tău aşa cum l-am descoperit eu în urmă cu 18 luni. Atât. În rest, normal că e treaba ta ce, cum şi pentru cine scrii.

Zău că e disproporţionat efortul tău de a-mi răspunde că personajul tău nu mai este acelaşi de acum 18 luni.

Nu e nevoie să-mi răspunzi. Am făcut curăţenie prin blogroll astfel încât să nu mai fac greşeala de a deranja.

Anonim spunea...

de-ar afla saracul M ce impresie a lasat pe ici pe colo :P stati lucizi si tzineti'va nervii ca'i inutila supararea

Anonim spunea...

Am niscaiva nori de oferit pentru colectie. :)

Rareș spunea...

Bune.

Alex Mazilu spunea...

imi plac !

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine