sâmbătă, august 29, 2009

Granny, come back!

Nu voi scrie cum a fost la concert, au făcut-o prea mulţi. Praf, înghesuială, huiduieli, plictiseală, hausăreală; show adevărat, prestaţie impecabilă, lecţie de profesionalism...nu mai contează acum. Pro şi contra aş găsi până mâine. Fuse şi se duse!

Doar că, oarecum offtopic, am tras două concluzii:

1. La capitolul condiţie fizică m-am făcut de ruşine. Granny a făcut ca toate alea, de-am zis că se rupe, timp de două ore iar eu nu am rezistat să stau atâta în picioare. Şalele m-au implorat ori să mă pun pe băncuţă, ca orice pensionară care se respectă, ori să-mi mişc fundul înţepenit la sală, pronto.
2. A fost prima dată în istoria corporaţiei când am plecat pe lumină, adică la 5 jumate. Poratrul m-a întrebat dacă mă simt rău sau a luat ceva foc.

So...nu zic dacă a fost bine sau rău la concert, insă după concluziile dureroase... granny, come back!

Şi totuşi, best part:



7 răspunsuri:

Anonim spunea...

N-oi avea tu conditia ei fizica, dar nici ea nu are finetea si rafinamentul tau. Da, e chiar un compliment.

Cat priveste parerile despre concert, desi n-am fost acolo, ma gandesc totusi ca, in principiu, platesti ca sa vezi un artist cantand si facand show. Ea a facut show si a livrat lectii de toleranta. Eu stiu doar ca in Irlanda vreo 200 de tigani romani au fost recent amenintati cu moartea de "tinerii revoltati ai Irlandei". Dixit.

Cand mai termini inainte de 5, da-mi un semn. Iti spun eu de ce.

tizul spunea...

Irlandezii ii gonesc pe tigani cu pietre, iar urmarea atacurilor rasiste din Belfast, cativa juniori sunt acuzati de tulburare a linistii publice!
Franta plateste tiganii ca sa scape de ei.
Italia crede ca ei sunt cauza tuturor relelor si-i incendiaza, fara sa provoace nici-o masura din partea Comisiei Europene.
Ungaria, prin sindicatul politistilor maghiari, s-a aliat cu JOBBIK, partidul-tatic al gruparii paramilitare Garda Maghiara, aflata in spatele linsajelor si incendierilor caselor tiganesti, actiuni incurajate prin neinterventie.
Politicile europene in privinta tiganilor- "Deceniul de incluziune a tiganilor 2005 - 2015", sunt praf in ochii prostimii europene si au o singura urmare vizibila: pogromurile anti-tiganesti se intind si amplifica pe tot cuprinsul Europei.
Urmare logica (sic) a acestor evidente, Amnesty International isi face urmatoare grija: "Tiganii s-ar putea confrunta cu incalcari ale drepturilor omului, la intoarcerea in Romania."
Bre, sunteti cu nervii?
Pai de ce sa se intoarca?
Au tiganii cu cetatenie romana nu sunt si cetateni europeni?
Au tiganii nu au dreptul sa circule liber in intreaga Uniune Europeana?
Lasati, frati europeni, tiganii sa stea unde vor prin marea Europa si invatati-i pe irlandezi, fracezi, italieni si unguri sa-i accepte. Parerea mea!

Madonna sa se ia de manuta cu Amnesty International si sa deie sfaturi prima oara Europei de Vest, NU Estului; macar noi avem scuze, chit ca ceea ce sunt tiganii este si vina atitudinii statelor de-i aveau ca cetateni. Romanul macar are niste scuze, pe care le-ar fi inteles urgent si madam- babaciunea, daca avea sange-n instalatie si iesea pe "strase" in Bucuresti, de preferinta prin Ferentexas.

benny(dana) spunea...

eu ma intreb...cat ciubuc si-a luat bucataru lu madonna

Pisicot spunea...

Generale, cu respect, ca întotdeauna. Să ştii că am roşit :) Cât despre ora 5...cred că se va mai întâmpla când, cum spuneam, va mai veni mam'mare :) Să fii pe aproape...

Tizul, hai c-ai luat-o prea serios, pe bune.

Dana, nu ca al meu, cel cu boneta. Asta-i clar :)

Generalul spunea...

Da, sigur, sunt pe-aproape

Anonim spunea...

La ce program ai, ar trebui sa te rapeasca cineva de acolo. In felul acesta ai avea si o scuza valabila...

Pisicot spunea...

Visez la asta...:)
Cu puţin noroc, se va întâmpla.