vineri, mai 02, 2008

The Diva

Am regăsit prin colţuri de net piesa asta. Care îmi era tare dragă la momentul acela, prin '98, şi pe care am redescoperit-o acum. Mai puternică, mai emoţională, mai reală. Versurile spun totul. Lumina completează perfect sunetul.

Să mă contrazică cineva.

8 răspunsuri:

Anonim spunea...

Eu eram curios să văd ce s-ar fi întâmplat dacă te-aş fi contrazis. Dar las pe data viitoare :D

Şi mie mi-a plăcut Frozen...

Anonim spunea...

Mie mi-a luat ceva timp sa-mi placa Madonna. Ma dadeam mai degraba genul "rokerita"...:) E super tare femeia!

maria spunea...

eu visam sajung madonna la un moment dat. au trecut vreo 15 ani de atunci, dar admiratia a ramas.

Anonim spunea...

Lasă, Maria, că acum eşti madonna ştirilor pe A3 :P

Anonim spunea...

Motanes, eu ţi-am zis că eşti căpos :)
Kmi, nici eu nu am fost şi nici acum nu sunt fan. Dar...
Maria, ei bine, eu nu visam asta dar, întradevăr admiraţia a rămas. Tot respectul.

Anonim spunea...

Femeia asta este un fenomen. Iar melodia asta, zau, te loveste in strafunduri. Acum 15 ani nu prea eram fun Madonna. Placerea, insa, a venit cu varsta. Semn ca e ca un vin bun, vechi...

nelu spunea...

super piesă, super tanti. mie câinele din videoclip mi-a plăcut cel mai mult. a fost singurul moment în care mi-am dorit un doberman. :)

Pisicot spunea...

Teo, e bună asta cu vârsta. Să ştii că ai dreptate. Hehe.
Ritchiu, nu doberman. Crede-mă. Dar în clip dă bine :)