joi, mai 01, 2008

Labor day?...nope. Better sleepy day.

De 1 mai aşa se sărbătoreşte!
Ăsta de fapt e un post pentru toţi cei care acum sunt la muncă...


11 răspunsuri:

piatra fara nume spunea...

ma simt razbunata, :))
eroul meu azi!

hadean spunea...

F.O.A.R.T.E. T.A.R.E.!
Nu mă întreba ce-i cu punctele:-), probabil vroiam să punctez impresia mea despre muţunache şi atitudinea lui faţă de muncă:-)

nelu spunea...

aşa aş vrea şi eu să fiu un muţunache d-ăla acum....:((

Anonim spunea...

Acum, ca am ajuns acasa, pot sa apreciez si eu creaturica :). N-am muncit, da' am pierdut timpul la birou. Am glumit. E dulcic foc si era si cand eram la birou...Am avut si eu un Brac German. N-avea voie in pat si se supunea atat timp cat eu dormeam cu o mana in jos, si ma zgaraia si ma musca pana adormea...L-a tinut vreo 2 luni damblaua asta. Sunt niste dulcici!

Anonim spunea...

morning glory

Strumful spunea...

Un cut frumusel rau, il vreau eu!

Pisicot spunea...

Dragilor, era şi pentru mine. Şi eu am muncit azi. Şi mă duc şi mâine.
Iar muţunache e un căţel căzut la datorie :))

Dana spunea...

:)) dar ce ne arata catelusul ?! eu parca zaresc ceva la orizont :) asta primim de 1 mai :))

Pisicot spunea...

Dacă asta vrei tu, sigur :)

Anonim spunea...

cel mai tare doggy! :)

ps: iti plac benzile desenate?

Pisicot spunea...

Kind of...
Am intrat la tine, nice :)