miercuri, aprilie 30, 2008

Azi sunt blondă

Păi da, blondă. Şi o recunosc uşor jenată. Pentru că nu e prima oară când mi se întâmplă să mă ambalez cu o chestie înainte de a verifica totuşi din 3 surse. Şi să descopăr ulterior că am picat de papagal.

Aşadar ieri mi-am luat o pereche de pantofi sport. Pretty cool, de la Mustang. Azi i-am luat la purtat, că doar n-o să-i ţin în dulap până la vreo ocazie specială. Şi cum stăteam frumos pe bancă în parc observ talpa. Avea o mare crăpătură neagră.

Pfff, defecţi nu i-am luat, deci s-au stricat. Nu e posibil, după o zi?! După 300 de metri de mers la pas?! Maaaaamăăăă, ce scandal le fac. Mă duc şi le dau cu cutia în cap, ai naibii de nesimţiţi. Of. Şi am aruncat cutia. Ce fac? Dar bonul? Bonul îl mai am. Şi dacă ăştia fac faze, eu sun la OPC. Şi...eram exact ca în bancul cu pompa.

Mă ambalasem la maxim. Mă şi gândeam cum mâine sunt acolo cu pantofii în dinţi. Mă rog, în pungă. Mă calmez şi ajung la birou. Profit de ocazie să-mi mai privesc odată nenorocirea. Să-mi răsucesc cuţitu-n rană. Să mă mai chinui puţin.

Şi deodată rămân blocată cu ochii-n talpă. La lumina asta toate se lămuresc. Crăpătura era de fapt modelul. Ete, na! Mă uit şi la stângul. Ia uite, şi aici e la fel. Pfff, ce uşurare. Şi ce ruşine. Vai, azi chiar sunt blondă. E de la primăvară, clar!

9 răspunsuri:

Anonim spunea...

:) am fost blond de multe ori. si voi mai fi... de exemplu: eram intr-un magazin de lux din Londra, cu primul salariu in pounds din viata mea si am vrut sa-mi iau o camasa RL casual. dupa ce am intors tot raionul pe dos, nemultumit ca nu gasesc macar un model de camasa cu buzunar la piept, un vanzator care ajunsese la capatul rabdarii mi-a explicat: excuse me, SIR, but they never did them with pockets. i am SO sorry. i-am primit greu cuvintele apasate si am cumparat totusi una ;)

hadean spunea...

acum 10 ani.soare, mult.părul mi s-a decolorat de la vârfuri până spre blond.lucru care a afectat şi zonele apropiate de rădăcină. adică mintea mea s-a deschis suficient de mult încât să las o prietenă să-mi vopsească părul în negru. cu bătaie în albăstrui. am arătat cam o lună ca ion dolănescu. poate două luni, am tendinţa de a uita momentele cu adevărat jenante din viaţa mea:-)

Pisicot spunea...

Rareş, am citit răspusul tău azi-noapte dar nu am apucat să răspund. Cri-mi-nal :-))) am râs cu lacrimi! Îmi şi închipui englezoii, în stilul lor politicos dus la maxim ... Cred că ai luat-o mai mult de ruşine :)
Adi, acum că zici...să ştii că vag fac şi eu o legătură. În perioada mea blondă nu prea mai mergea nici motoraşul. Uite, acum de exemplu sunt la maximă capacitate :D
(ai poză de atunci?)

hadean spunea...

e posibil să am, acasă la mama.nu cred că o va vedea prea multă lume, omenirea n-a greşit într-atât:-)

Anonim spunea...

80% de rusine, evident! :)) dar daca oricum nu le faceau cu buzunar...

Anonim spunea...

Domnu' Rareş şi care e faza?! De ce erai tu blond aici? Trebuia să visezi tu că ei nu le făcuseră niciodată cu buzunare?! De ce trebuia să-ţi fie ţie ruşine?!

La Pisicot, eu zic că alta e problema. Chiar a fost blondă la faza cu "crăpătura". Desigur, felicitări pt. curajul de a ne povesti istorioara.

Pisicot spunea...

Adi, păcat...
Rareş, bănuiam eu :) Şi să ştii că mi s-a întâmplat şi mie. Nu la RL, dar...
Motanes, recunosc! Şi am mai păţit-o. Curaj? Nu, pur şi simplu îmi place să fiu autoironică. Nu e nici o ruşine.

Anonim spunea...

cum draq sa nu fiu blond, motanes? dupa ce am verificat 10 modele si NICIUNUL nu avea buzunar, nu ar fi trebuit sa INTELEG ca nu se fac cu buzunar? :))

Pisicot spunea...

:-))))))
(corect!)