vineri, aprilie 04, 2008

8 things

Şi-a venit o leapşa de la Z...
Nu o să mă opresc la 8 lucruri care-mi vin în minte acum. Nu de alta, dar s-ar putea să sune aşa: ciabatta, mozzarella, măsline, prosciuto, vin roşu, cheese cake, cappuccino, Toblerone. Mi-e foaaaame!

Aşa că o să vă povestesc 8 lucruri pe care sigur nu le ştiţi despre mine. Ochii mari, că a doua oară nu mai fac asta.

1. Urăsc temperaturile extreme. Fizic nu rezist. Iar dacă e să aleg, aleg cu siguranţă vara, numai să nu fie umiditate. Uite d-aia aş alege să trăiesc undeva în vest, la Atlantic...

2. Am iubit de foarte puţine (prea puţine?) ori în viaţă şi de fiecare dată am suferit. Aşa, ca să staţi liniştiţi.

3. De anul trecut am o nouă pasiune - fotografia. Şi iubesc să surprind locuri, nu oameni.

4. Am câteva gusturi ciudate: halva cu lămâie, îngheţată cu whisky, brânză dulce cu miere :-)

5. Nu mă pune să fac un puzzle, un lego, un traforaj, să montez chestii, să descurc lucruri. În 5 minute mă enervez şi renunţ. Mi se par chestii inutile şi plictisitoare. În schimb dă-mi quiz-uri!

6. Am o problemă cu mâinile. Dacă e una udă şi una uscată înnebunesc. Bănuiesc că e o chestie legată de echilibru...

7. Într-o altă viaţă mi-ar plăcea să am o casă pe malul mării şi să lucrez într-un ASPCA

8. Nu am pasiuni tipic femeieşti. Nu mi-am cumpărat în viaţa mea un parfum, nu mor în faţa unei perechi de pantofi, nu intru în crize dacă nu ajung la mall o lună. În schimb viaţa mea e tristă dacă nu beau zilnic un cappuccino, dacă nu mă răsfăţ cu ciocolată, dacă nu ascult muzica mea...

Să vedem ce zice Innu. Şi Motanes. Şi M. Şi Rareş (că se plânge).

17 răspunsuri:

hadean spunea...

mă scurmă în cap câte o vorbă pentru fiecare dintre cele opt puncte ale tale.nimic de rău :-)
mă voi opri doar la punctul 4: combinaţiile de gusturi nu-s ciudate defel. eu aş face din start halvaua cu lamâie iar mierea şi brânza se potrivesc oricând (indiferent de brânză)
şi deserturile cu alcool sunt "în buza rafinamentului" aşa că nu trebuie să-ţi faci griji. dozajul e important:-)

Pisicot spunea...

Dozajul, daaaa :)
Ai liber să comentezi şi la restul, dacă pofteşti.

maria spunea...

pai si cu pantofii de mai deumlt cum ramine? cit despre gusturi, hadean are dreptate. si eu maninc birnza cu miere. ba si iaurt cu miere in fiecare zi

Pisicot spunea...

Maria, a fost o pasiune. De moment. Dar nu am sute de perechi de sandale sau jeanşi sau...
Cu gusturile, ce să zic, mie-mi par normale. Dar pe unii-i sperie :-))

Anonim spunea...

mhm, sute de perechi de pantofi inseamna, intr-adevar, ca nu prea iti plac...:)))
culmea, nici eu nu am pasiuni tipic femeiesti! noi, barbatii, de ce nu ne dam niste lepse, sa vada si altii/altele ce ne place? ha?

miki spunea...

si eu exact de pantofii aia vroiam sa te intreb, bine ca s-a lamurit deja, phiuh! :)

pepene cu paine ai incercat? asa imi dadea bunica mea sa mananc. nu stiu daca e amintirea copilariei si atat, dar am ramas cu o idee de gust unic despre combinatia asta, desi nu m-am mai incumetat sa o mananc demult :)

o sa prestez leapsa cat de repede, sa traiti!

Pisicot spunea...

Rareş înţeleg că nu ştii (încă) ce înseamnă femei cu pasiuni pentru pantofi... uite de aia mă consider eu normală :) Şi ia de-aici leapşa mea, să te vedem! P.S. Din câte ştiu şi domnul MOTANES e un DOMN :D

M., pepene cu pâine? Evident! Şi pepene roşu cu lămâie, cum m-au învăţat pe mine italienii :)
Offf, ştiam eu că nu trebuie să cedez insistenţelor şi să-mi cumpăr sandalele alea! Uite ce crede lumea despre mine.

innuenda spunea...

Ah, chiar îmi era dor de-o leapşă din asta.:))
Pisicot, fac şi eu ca şi hadean, mă scurmă-n cap câte-un cometariu la fiecare punct postat de tine.
La 1. şi eu am aceeaşi poziţie oficială. Dar...profit de frigul extrem ca să găsesc tot felul de tertipuri omeneşti ca să mă încălzesc. Gen...ştii tu :) Umiditatea ridicată nu o suport fizic. Nu mai pot respira, parcă mi se lipesc nările. Brr. Bad!
La 2. nu ne potrivim spre deloc. Am iubit mereu, oricât, pe te miri cine (în sensul că e aproape imposibil să nu găsesc eu ceva de iubit la un om). Cred că iubirea are mii de arome şi culori şi drepturi şi că avem prea puţin timp să ne bucurăm de toate.
3. ŞI EU! ŞI TOT DE ANUL TRECUUUT:)))). Tot locuri fotografiez, dar nu pentru că nu mi-ar plăcea să surprind oameni, ci pentru că nu mă simt în stare de portrete încă.
4. Toţi avem ciudăţenii din astea. Dar, tot gusturi ciudate au şi cei precum Cristi al meu, care, când mă vede că-mi cumpăr fois gras în vin de Porto, îmi spune: nu pot înţelege cum de ţi se pare savuroasă chestia aia cu gust de vomă de beţiv! :)))
7. Mie chiar în viaţa asta mi-ar plăcea să am o casă pe malul mării. Cred că dacă aş avea-o nu m-aş mai îndura să plec la serviciu şi ar trebui să-mi fac biroul acasă :)
8. va trebui să-l discut când răspund la leapşă, că e un punct capital. :)

Pisicot spunea...

Innu, să te văd...Ca să-ţi răspund şi eu:
- la 2. mă refeream strict la dragostea pentru bărbaţi (sub alte forme mi s-a întâmplat şi mie mai des). Mă leg greu de cineva cu adevărat şi cu toată inima. Altfel e simplu...
- portrete nu-mi place (deocamdată), nu-i de teamă. Pur şi simplu locurile mă liniştesc, mă inspiră, nasc povestea.

Anonim spunea...

mda. am scris putin si am simtit mult. nu mai vreau lepse :)

miki spunea...

hehehe! pisicot inseamna ca e ceva in leapsa data de tine... nici eu nu m-am putut opri la 8! :))

Anonim spunea...

stii, scriind si citind despre leapsa asta, mi-am dat seama ca, de fapt, in blogurile astea nu prea vorbim despre noi, cu adevarat. chiar daca ele spun ceva despre noi.

Pisicot spunea...

Rareş, mă bucur că te-ai executat :)
Te contrazic puţin. Eu chiar am scris despre mine. Poate mult post-uri sunt prea sincere. Pe de altă parte nici gând să-i public stările şi speranţele. Ar fi cam mult, nu crezi?

M., am trecut şi pe la tine...
(nu erai acasă :D )

miki spunea...

da, dar ai tras cu ochiul pe vizor si mi-ai lasat biletel sub usa, am vazut! :))

pushthebutton
si eu te contrazic, na! sa vedem cum te tii pe pozitii! eu cam dat mult din casa de-a lungul timpului, dar cu strategie. cum ziceam o chestie care ma descoperea prea mult, ba bagam o gluma mediat dupa, ba vreo alta informatie colorata care sa distraga atentia.
e? gandita, nenecule, nu asa... :))

Pisicot spunea...

Aşa zic şi eu, M :)

nelu spunea...

uite aşa mi-ai adus aminte că nu suport căldura. frigul mai e cum mai e, dar când sar temperaturile de 37° înnebunesc.
miere cu brânză sărată ai încercat? mie mi se pare cea mai bună :)) sau sarmale cu caşcaval...

Pisicot spunea...

Miere cu brânză sărată nu. Cu brânzică de casă, da :D
Sarmale cu caşcaval, da. Ah, mai sunt şi alte combinaţii...