marți, aprilie 22, 2008

Jocul seducţiei (trece prin stomac?)

Mai de devreme doi pescăruşi mi-au atras atenţia pe balcon. Am ieşit tiptil să văd ce se întâmplă.

Domnul pescăruş striga amarnic după doamna sa, care se rotea deasupra cuibului cu ceva în cioc. M-am gândit: ce nesimţit, numai la mâncare îi e gândul! Spectacolul a continuat câteva minute. Ea zburând în cerc, el urmărind-o, învăluind-o, strigând.

Apoi, deodată, ea s-a oprit. Şi-a strâns uşor aripile şi s-a aşezat. El a urmat-o. Şi, surprinzător, a lasat-o să mănânce. Iar ea a înghiţit grăbită. Şi, într-un final, şi-au reluat jocul. A curtat-o în continuare, a strigat, s-a rotit în jurul ei. Ca şi cum nimic altceva nu ar fi contat.

Şi mă gândesc. Poate bărbaţii chiar fac orice pentru dragoste. Poate se înfometează, poate se epuizează, poate fac sacrificii, poate renunţă la tot. Sau poate e doar o iluzie. Poate de fapt ideea e că fac pe dracu-n patru pentru sex. Şi în mintea noastră par doar romantici incurabili.
(pfffff, măi să fie!)

29 răspunsuri:

ruxa spunea...

pfff, asta a fost adanca! sex, dragoste... pentru domni e vreo diferenta? :D

ruxa spunea...

pentru domni...i pescarusi, desigur!

hadean spunea...

hmmm
ultima dată când am început să fac eforturi pentru a cuceri o femeie am plecat de la ideea că aş vrea să fie lângă mine şi când nu mi-o mai arde de sex. adică atunci când din motive biologice nu voi mai putea. spun "am început" pentru că încă n-am terminat.mi se pare că nu oboseşte să fie cucerită:-)

nelu spunea...

..ceea ce îmi aduce aminte că azi nu prea am mâncat..o fi din dragoste?!? :))

Pisicot spunea...

Păi măh Ilinca, eu despre cine vorbeam? Despre pescăruşi, normal.
Adi, băi tataie, aşa deci. Gândeşti strategic pentru când n-oi mai putea :-))
Ritchiu, eu ştiu? Sau poate ţii regim?

Anonim spunea...

ordinea biologica e asa: mai intai faci totul pentru sex. cu vremea, incepi sa faci totul pentru dragoste. la un moment dat, vei face totul pentru mancare.

Pisicot spunea...

Deci, concluzia? Pescăruşul în ce stadiu era? Poate că o iubea sincer, dar nu ştia s-o arate. Clasic. Sau poate nu mai avea dinţi (sau ce au ei!) şi atunci nu-i rămăsese decât hrana emoţională.

innuenda spunea...

Deci dragostea şi sexul vin împreună. Sunt...ca 6 şi cu 9, aceeaşi chestie, doar că...cu picioarele în sus. Ce mai contează care e prima şi care e a doua, atâta vreme cât îţi place porumbelul?!:))

Şi acum, să dea cineva cu apă sfinţită pe mine!:))))

Pisicot spunea...

Moooaaamă Innu, şi pe urmă te miri că te caută obsedaţii pe net. Deci cum să vină împreună? Sentimente pure, nobile, curate nu mai există? Că sex fără implicaţii sigur există.

innuenda spunea...

Păi, există desigur...o vreme. După aia, iubirea aia pură tre' să evolueze şi ea, că doar nu suntem o ţară de Veronici Micle! Şi atunci...

Dar se poate să vină şi amândouă deodată, sau numai una, oricare dintre ele. Eu nu am prejudecăţi!:D
Hmm, dar ai dreptate. Mă întreb cum de or fi aflat şi gugălăii?!...:))

Anonim spunea...

uite, eu zic asa
sex fara dragoste merge. (uneori chiar al dracului de bine)
dar ce faci cu dragostea fara sex?!
ah, da!
sa scrii poezii.
pana la urma pescarusul avea dreptate. de fapt asta-i partea romantica: :))

innuenda spunea...

Zuzeta, ba eu vreau să vină împreună! Abia asta merge a naibii de bine! Restul sunt doar încercări nereuşite. Ca cercurile alea pe care le făcea porumbelul...Nu o să iasă niciodată semnul infinitului din ele.
Dar ce ştiu eu, o idealistă...:)

ruxa spunea...

sex fara dragoste? clar se poate! dragoste fara sex? poate cand am citit cella serghi prima data... :))

bre, pisicot, da' ce, nu se poate sentimente pure si curate si sex in aceeasi poveste?

Anonim spunea...

"dupe cum se obsearva", barbatii iar privesc de pe margine. lasand gluma la o parte, eu sunt chiar surprins: pe de o parte, barbatii se feresc sa lanseze (eu nu am vazut pe bloguri masculine asemenea commenturi), iar cand gasesc chestia lansata, devin retinuti. asta pentru ca nu vad nuantele? mai in ales in cazuri ca asta? hmmm...
revenind... m-a distrat aia cu 6 si 9 = acelasi lucru. pescarusul a fost pur si simplu pacalit, gandind cu sexul. gandind cu inima, pacaleala nu exista. as merge si eu pe propunerea ilinicai, mai ales ca dragostea e sentiment + sex. asa zic si doctorii. a face dragoste nu inseamna a face sex cu dragoste? :)

Anonim spunea...

...omul meu nu prea mananca in ultimul timp...o vrea sa-mi transmita vreun mesaj si eu nu ma prind ???? :))))

...frumos scris. Mi-ai amintit de cei doi porumbei din parcul Ioanid, vazuti cu ceva vreme in urma...Se iubareau cu foc :)

Anonim spunea...

understanding women part 10 la n-1

:|

deci eu am vazut asa pana acum: ca pisicot le vede sexul pescarusilor din zbor; ca innu, daca e vorba de dragoste, a zis ca daca-s pasari, musai sa fie porumbei; ca adi are fantezii beyond the final frontier(hmmm, understanding women then); ca ilinca incearca sa inteleaga comportamentul unora care au constiinta colectiva; ca ritchiu e confuzat de ziua in care s-a purificat(oare de ce? suntem in postul mare, dom'le, numai intentii nobile;));

inainte de toate, care incep dimineata, testezi sansele - daca te-ai trezit inaintea ei, misti un pic patul, sa simta ca incepe ziua. inainte sa deschida ochii, o apesi usor deasupra pubisului(sa nu zic vezica) and then we wait :D
so, pushthebutton! :))

Anonim spunea...

erata: ilincai, nu ilinicai. scuze :)

Anonim spunea...

about2run :)))

Anonim spunea...

multe specii se înfometează în timpul sezonului de împerechere :)
dar unii oameni au mai evoluat.

Pisicot spunea...

Iar v-aţi făcut de cap pe blogul meu azinoapte :-))
Zuteta, frumoasă viziune. De fapt, care era întrebarea mea? Hmmm, nu era niciuna!
Rareş, după cum observ eu s-au băgat şi bărbaţi în discuţie. Ce e foarte interesant e că fetele discută exclusiv despre dragoste+sex. Şi nimic despre mâncare :-)
Teo, să ştii că povestea e adevărată. S-a întâmplat aseară, înainte de furtună.
About2run :-)) eu nu m-aş risca la aia cu apăsatul!!!
Ameţitul, crezi tu? Eu încă ştiu bărbaţi care gândesc cu sexul. Şi iau decizii tot cu el. Lasă dracu' raţiunea, nici nu aveam pretenţii...dar măcar cu inima să aleagă.

hadean spunea...

pisicot, vroiai şi despre mâncare: să o spun pe aia dreaptă (fără aluzii), un bărbat care găteşte bine are mai multe şanse să ajungă în patul unei femei. partea proastă e că "trebuie să faci o figură frumoasă" (vorba lui nea piţi) şi după ce s-a golit farfuria, adică performanţa din bucătărie să fie egalată, dacă nu chiar depăşită de cea din dormitor. fireşte, dacă nu te simţi destul de stăpân pe dormitor, poţi alege oricând bucătăria, şi femeile apreciază schimbarea decorului. pe de altă parte, dacă bărbatul găteşte zi de zi şi nu are şi altceva (mă refer aici la atitudine, în primul rând) va fi considerat în scurtă vreme cel puţin pămpălău şi locul lui va fi luat de unul care aduce mâncarea până în bucătărie însă nu o despachetează, preferând să dea jos rochia de pe femeia, nu coaja de pe ceapă.
bine, toate astea-s presupuneri, eu n-am de unde să ştiu :-)

Pisicot spunea...

Ba eu cred că ai :)
Şi eu prefer bărbaţii care gătesc. Doar din când în când. De exemplu duminica.

kmi spunea...

Am facut ceva gresit?...comentasem mai devreme, nu apare si...nu-mi dau seama daca-s "senila" si n-am trimis comentul sau oi fi spus bazaconii si nu l-ai aprobat (daca e asa...sry, n-am vrut)...:|

Pisicot spunea...

Kmi, la mine comentariile sunt libere :)
Deci, dă-i drumul!

kmi spunea...

Fraaaaate, deci e grav...

Destul de dificil sa comentez la fel, dar ideea o am in cap.

Deci, titlul postarii tale, l-am ridicat la rang de "principiul pescarusului" :) despre care spuneam ca pentru mine e "de neincalcat", adica daca mi-e foame, chiar mi-e foame si, cine se interpune intre mine si mancare, cand mi-e foame, isi asuma un risc...maricel.
La final, spuneam ca pe mine ma coafeaza acest principiu, il sustin si, avand o varsta, il aplic din capu' locului sa nu ma trezesc cu "la inceput era altfel..." :)))

Pisicot spunea...

Să înţeleg că tu eşti din categoria "mâncare, nene, mâncare" şi pe urmă mai discutăm?
:)

kmi spunea...

Raspunsul scurt e "da" :)

Anonim spunea...

mda... cică o femeie se gândeşte la sex de 7 ori pe zi, un bărbat o singură dată: de dimineaţă până seara :)

Pisicot spunea...

Eu nu cred. Cred că jumate din timp se gândeşte la fripturi.