luni, aprilie 21, 2008

Gugălăii strike back

La cererea fanilor mei, deranjaţi de faptul că nu se mai amuză la mine pe blog, revin cu o serie din gugălăi. Adică ce aduce poporul acilea. Şi când credeam că nu mai e nimic nou, ia poftiţi de vă minunaţi:

Categoria complimente
Albă ca zăpada frumoasă ca soarele - eu sunt (uneori) albă ca zăpada în fanteziile unora.
Just joking :-)) dar "frumoasă ca soarele"?! ăăă...ce poveşti au citit ăştia?

Categoria întrebări existenţiale
1. ce cadou să-i iei iubitei de ziua ei? - iar începem!!!
2. cum ajung în portugalia cu maşina? - păi ia-ţi o busolă şi ia-o spre vest. mergi aşa vreo 4 zile şi dup-aia faci stânga (n-ar fi mai uşor cu viamichelin.com??!)
3. cum se face o endoscopie? - oamenii ăştia
nu se învaţă niciodată minte
4. cum mă angajez la fbi? - nu ştiu, dar dacă afli spune-mi şi mie
5. de ce mi se usucă gura noaptea? - voi asta faceţi nene noaptea?! vă verificaţi dacă sunteţi uscaţi?! în gură?
6. pisicuţele merg în rai? - eu ştiu aşa "good girls go to heaven, bad girls go to Ibiza"... aşa că sper la ce-i mai bun pentru Pisicot

Categoria jocuri
1. jocuri bune de te p%@i pe tine de aventură - adică??!
2. jocuri fete care se dă cu ojă - revin, adică??!
3. jocuri cu ciocănitori - hmmm...d'astea vreau şi eu. şi mai variate dacă se poate.

Categoria diverse
1. maria coman poze nud - sorry, wrong number
2. prost şi mândru că ai sandale - da, dacă eşti cocalar şi le porţi cu ciorapi
3. m-am sculat să-mi spăl faţa şi am văzut cum trece viaţa - nasol, ce să zic, nu te mai scula, na!

24 răspunsuri:

Anonim spunea...

prfhaahahahaaaaa!! eu am, recent, doua foarte interesante: 'altundeva' si "filme razboinici'...

Anonim spunea...

dar campion ramane 'sangerez cand virgin'

Anonim spunea...

:-)))

maria spunea...

biiiine, m-ai provocat. lasa ca iti arat eu maine cautari. fifi si floricele ati vrut

innuenda spunea...

pisicot, nu ştiu pe alţii, dar pe mine m-ai distrat grozav! :)) Am murit de râs la aia cu uscaţii în gură.
Am râs şi la faza cu jocul cu ciocănitori. Aş fi râs şi la "dar mai variate dacă se poate", dar din respect pentru cineva, doar am zâmbit...amar:))))

maria, tu să arăţi ce se cere...poze nud!:)))

maria spunea...

innu-pai la mine nu se cere, ce sa fac

hadean spunea...

deşi ştiu că maria ne va bate iar la fundul gol (e un fel de a spune, fără legătură cu pozele nud), încerc şi eu cu ce am găsit la mine azi:

omu e inainte de toate- sweet release parcă îi zicea pastilei...

doar emo- doar???

giulia nud-am şi eu obseaţii mei

ce este torticolis- chiar vrei să afli?

adi vin constanta- deci aici s-a ascuns telegrama..

invatatorul m-a invatat ca nu e bine sa copii- unde nu-ţi dau una cu Gramatica în cap!

Fa Costica lampa mica- romantic...

pui+susan- egal love?

CE INSEAMNA DACA AM VARSAT ZAHAR- că ai gust dulce în gură, nu amar ca de la fiere. cred

foto nud par pubian- ei lasă-mă!

retete de vraji- îmi acordă prea mult credit

cere unt sateliti lui jupiter- bă! adică???

mancaruri de post fara a fii prajit- unde zici că vrei torticolisul ăla?

retete cu fructe mai ciudate(mere,banane,kiwi)-oare pe ce planetă trăieşti?

RETETA LA CUPTOR DE PORC- de porc eşti tu că scrii aşa

catalin radu tanase divort-serios? n-am ştiut...

madonna crema- mda.cândva....

shot supa shot-cine-a pus cârciuma-n drum..

Pisicot spunea...

Maria, sper că în sensul bun te-am provocat :)
(dar să ştii că fifi şi floricele, în toate variantele posibile, caută lumea şi la mine!)
Innu, aşa şi trebuia :-))) lasă respectul, da?!
Adi, cum e aia cu sateliţii lui Jupiter? lololololol

hadean spunea...

păi da, azi cere unt, mâine cere miere,poimâine te trezeşti că vrea să doarmă între voi în pat...

ruxa spunea...

maria: pai posteaza la pisicot, uite la ea se cere! :)))))

da' cum faceti, ca vriau si iooooo!

Pisicot spunea...

Ilinca, treci pe trafic ranking sau google analytics.

ruxa spunea...

grele, nene! :)

Anonim spunea...

Deci- am ras cu hohote si lacrimi, drept urmare tot rimelul meu de diva s-a dus naibii, lumea m-a intrebat daca am patit ceva, daca mi-e rau, alea, alea...iar eu, numai cand imi aduceam aminte de partea cu maria coman- poze nud...zau, foaaaaaarte taaaaareeeeee!!!!!!!!!!!!

maria spunea...

eu- bine ca te distrezi, ca nu pe tine te cauta :)
pisicot- cred ca sunt super la moda si fifi si floricelele si bondarii

robin simion spunea...

pfiii! aia cu gra uscata m-a terminat.
mi-am tras si eu o lista. spicuiesc din ea:
1 leo concediaza orange - alo! domnu'! a fost invers. leo si-a furat-o.
2 cum se scrie lsd in chineza - baga unul in gura si o sa stii sigur
3 dj dumnezeu - vezi ca e un concert de Pasti, acum. Dj Dumnezeu Revival.
4 femei amputate - sa inteleg ca se poate sa amputezi femeia unei maini?
5 program de furat bannere - intre 23:00 si 06:00. bafta!

Pisicot spunea...

Mda, ce ştim noi ce e de fapt la modă!!

innuenda spunea...

Măi, eu n-am îndrăznit încă să mi-i dau în fapt pe ai mei. Sunt totuşi ai mei...îi iubesc aşa cum sunt.

Plus că au cereri cât se poate de normale:
-poziţii preferate(pentru dragoste, ale femeilor, ale bărbaţilor, ba şi ale racilor),
-fantezii cu un bărbat bătrân,
-mecanici tâmpiţi,
-sex măgar,
-curve bătrâne din România,
-curve dă web,
-cel mai tânăr miliardar român,
-cum procedăm cu bărbatu când nu ne ascultă,
-tunsori barbatesti pentru inceput chelie,
-neveste curve

Nici urmă de fifi si/sau de floricele! Ai mei au preocupări de adulţi!:)))

kmi spunea...

Super misto. Eu nu am inscris blogul pe nicaieri, dar pentru distractia asta, ma gandesc sa fac o proba. Google analytics, ziceti :)
Foarte tare!

Pisicot spunea...

Robin, am intrat şi la tine :)
Innu, mamă, da' eşti tare!!! La mine maximum a fost ceva cu o ejaculare :-))
Kmi, hai! Şi te aşteptăm cu noutăţi.

miki spunea...

eu tot cred ca de fapt ai mei sunt cei mai tari. si nu ca sunt ai mei!
iar pentru ca i-am neglijat atata vreme, o sa iau si eu ca pe o provocare precum a facut-o si maria si o sa o mut la mine pe blog.

maria spunea...

INNU- eu cred ca si cu floricelele alea trebuie sa fie ceva....

maria spunea...

innu -oricum ai tai sunt geniali jur

innuenda spunea...

Ai mei? Nişte obsedaţi!:))

Pisicot spunea...

Innu şi n-aş fi zis!