sâmbătă, aprilie 19, 2008

How big is BIG?

Eram sigură că o să se întâmple. Deja simţeam pocniturile înfundate din tâmple, respiraţia agitată, gâtul uscat de sete, spatele înţepenit. De ce e nevoie să fie mare? Să fie cel mai mare? In fact, define BIG, îmi spuneam... Păi da, s-a deschis mall-ul cel nou. Şi e cu adevărat MARE.

Nţţţ. Nu-i bine. Îţi trebuie o zi de concediu să poţi ajunge acolo, să poţi parca unde ai chef, să poţi lua la picior magazinele, să poţi lua o pauză la prânz pentru o gustare la Nordsee, să... E prea complicat. Deci, de ce aşa mare? Plus că ai nevoie de hartă. Iar dacă ai ghinionul să nu le ai cu orientarea în spaţiu, aşa cum ştiu eu pe cineva, pfff ai de lucru, zău.

Am ratat lansarea oficială de joi seară aşa că azi mi-am făcut drum spre paradis. Ok, recunosc, eu m-am dus cu gândul de a vedea cine a venit. Se auzise ceva de Zara Home, Stradivarius, Oviesse... prostii. În comunicatele de lansare de ce nu publică frate ăştia cine e şi cine nu?

Frumos, liber pe DN, loc central de parcare (!), lume nu prea multă. După două ore însă ajunsesem 100 m mai încolo. Evaluez cu o privire îngrijorată situaţia. Nici gând să ajung azi în capătul celălalt. Plus că leşinam de foame. Aşa că trec repede pe perfuzii de fastfood, intru direct la favoriţii mei, Bershka şi Pimkie, şi îmi croiesc drum spre parcare. Din mers văd alte minunăţii - Humanic, Orsay, Mandarina Duck... ooooo ... şi-mi promit să clipesc des la şefi să-mi iau două zile libere pentru creşterea moralului şi recăpătarea încrederii în sine :) După 20 de minute sunt iar în DN. Se pare că a fost mai greu de ieşit decât de parcat...

Iar întâmplarea de astăzi îmi aminteşte de peripeţiile dintr-un giga-mall din Portugalia (cică cel mai mare din vestul Europei; iar eu credam că e de bine!) unde după 8 ore de shopping am plecat cu regrete că nu am ajuns şi acolo (şi nici acolo, îmi spunea prietena mea cu reproş) şi am dormit agitat visând cabine de probă, sisteme antifurt, scări rulante, pungi colorate, carduri şi pinuri, rânduri de cafele...

12 răspunsuri:

nelu spunea...

Pe la ce oră ai mers tu la mallu' ăsta nou de ai găsit DN1 liber? Că eu dacă nu făceam astăzi ilegalităţi în trafic ar fi fost prima zi în care întârziam la frumosul loc de muncă.

maria spunea...

si noroc ca nu s-au deschis toate inca. si eu am patit acelasi lucru. dar ma risc maine la inca o tura

Anonim spunea...

so, e bine sau rau?

ruxa spunea...

Pimkie? a zis cineva Pimkie? uuuu, cool! inseamna ca nu tre sa'mi mai comand de pe net? ce binee!

hadean spunea...

la mulţi ani florilor ce trec pe aici.cat despre întrebarea din titlu, am şi eu una asemanătoare: how big is enough?:-)

ruxa spunea...

hadean: mie'mi place BIG. din sex and the city. nush ce'ntrebi tu acolo! tre sa faci neste precizari :D

Pisicot spunea...

Ritchiu, pe la 5 am fost. Zău dacă te mint, am ajuns foarte repede. Mai greu la plecare, pe la 9...
Maria, mă repet: eşti un om hotărât :) Bravo! Eu aş vrea să aprofundez Humanic poate pe 1 mai.
Rareş, nu ştiu ce să zic. Bine nu e că e prea mare. M-a rupt. Şi nici pt că au venit nume pe care le vânam doar afară. Care mai e plăcerea să fugi un weekend la Milano?! Dar overall e primul mall adevărat din România.
Da Ilinca, mie-mi spui? Şi au preţuri bune.
Adi, chiar aşa, explică-te.

ruxa spunea...

hm.. shopping afara. mai bine asa. unde mai pui ca aeroportul e mai aproape, iar cand keltui euro pare ca'i mai ieftin :)))

hadean spunea...

cât de mare e "the ultimate mall"?asta-i întrebarea.mă rog, cât de mare ar trebui să fie pentru a fi destul, pentru a nu mai fi nevoie de latele şi pentru a satisface dragul şi nevoia de cumpărături?
ce ar trebui să cuprindă, obligatoriu?

ruxa spunea...

oricat de mare'ar fi n'are cum sa le cuprinda pe toate, asta e clar. toate acele buticuri delicioase de pe stradutele inguste ale celorlalte capitale europene + faptul ca nu ma intalnesc cu vanzatoare compatrioate..
tre sa fie pimkie, noa noa, C&A, H&M, vero moda, zara, mango, lulu castagnete, ze-ze, james harvest (pentru camasi si jakete), cannisse, pro mod, victoria's secret, accesorize.. astea'mi vin in minte asa, instant. dar sunt nenumarate, si nu le stiu kiar pe toate :)

Pisicot spunea...

Da, shoppingul afară are câteva avantaje: branduri noi care aici încă nu sunt, vânzătoare simpatice, preţuri mai bune plus plăcerea de a explora, de a descoperi, de a schimba aerul.
Cât despre cât de mare...Adi, nu cred că o să se oprească ăştia niciodată! Adică probabil se vor mai deschide 10 malluri şi tot balamuc o să fie. Dar acum, în noul mall, părerea mea e că sunt de toate. Sau suficiente.

maria spunea...

pisicot- pai placerea e pt h&m, na, ca nu a venit