joi, aprilie 03, 2008

Singing as therapy

În seara asta inaugurez un nou label:
LMAO movie scenes
Pentru că ştiu că intraţi aici să vă amuzaţi...să fie primit.
Încep cu o scenă faimoasă din
Anger Management. Enjoy!
I feel pretty...oh so pretty...

7 răspunsuri:

innuenda spunea...

Asta este una dintre scenele mele preferate ever :)) ca să spun aşa.

Dacă vrei să fii dreaptă, te rog să nu o pierzi din vedere pe aceea din La vita e bella, când Roberto Benigni "traduce" din germană pentru toţi bărbaţii din lagăr, dar mai ales pentru băieţelul lui de 3-4 anişori :) E înduioşător momentul.

Dacă mai vrei sugestii sau aduceri aminte, semnalizează şi mă mai gândesc.

kmi spunea...

:) Deci am trait filmul asta la maxim, in sensul ca, daca mi-ar fi aparut Jack Nicholson in cale, l-as fi strans de gat...direct, fara discutii si comentarii, desi il iubesc sincer si definitiv :)
Super. Buna initiativa.

Pisicot spunea...

Innu, apreciez, apreciez :)
Când mi-or fugi ideile, te convoc la un brainstorming.
Kmi, şi eu zic că-i o iniţiativă bună, sper să o ţin tot aşa :)

nelu spunea...

i feeel charmiiing..=)). Doamneee, cred că îl aruncam de pe pod. :)). Super film.

hadean spunea...

foarte bun. pisicot nu se dezminte.cu m spuneam, blogul tau e o pauza.e mai mult decât o pauză, e recreaţia mare.

Pisicot spunea...

Ritchiu, daaaaa :-))
Adi, mulţumesc, fac şi eu ce pot...

Riscul aici e ca lumea să nu fi văzut filmul (filmele pe care o să le mai pun aici) şi atunci faza pare de cacao.

Anonim spunea...

O recomandare, pentru ca tot e vorba de filme: "Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring" in regia lui Ki-duk Kim (2003).