marți, aprilie 29, 2008

Jocuri. Jocuri?!

Din categoria gugălăi găsesc: jocuri cu barbi care le bati la fund.

Îmi zic...ăăăăăă, cum mă, cu bărbi (pe) care să le baţi la fund??! Şi după o oră-mi pică fisa. Jocuri cu Barbie (pe) care să le baţi la fund.

Aha, deci. Stimate domnule director de marketing de la fabrica de păpuşele Barbie, cred că avem o schimbare de target.

11 răspunsuri:

maria spunea...

io am la new entry o "revolutie in drumul taberei" si "in casa mea e cine va versuri". in rest aceleasi fifi si floricele

Pisicot spunea...

Să ştii că ai trimis "fifi şi floricelele" şi la mine :-))

Mai am şi eu minuni, de ex."cum să te baţi cu oameni răi?", dar asta a fost tare de tot.

Anonim spunea...

e un joc, "spank the booty", în care tre' să dai palme cu viteză cât mai mare unui fund dezgolit :)
da' de unde până unde "barbi" nu ştiu...

Anonim spunea...

Dar ăia care caută "sa moara mata" cum e? Ce draq ar fi sperat ăla să găsească după căutarea asta? Nu ştiu. Mare e grădinaaaaaaaaa.....

hadean spunea...

secrete despre noaptea nuntii

motive ptr care o piersica e mai buna ca o femeie

raman urme la torticolis tratat?

prostitualtele din cluj

cam asta am gasit.nu am comentarii:-)
buna dimineata.

Pisicot spunea...

Bună dimineaţa!!!!!!!
Ameţitule, e mult mai complicat... :)
Motanes, probleme existenţiale, nene!
Adi, şi ia spune-ne de ce piersica e mai bună? :-))

hadean spunea...

pisicot, nu ştiu cine ar putea piersica în detrimentul femeii.eu unul prefer piersica femeii:-)
unde e localizată ea? hmm, fiecare cu fantasmele lui:-)))

hadean spunea...

putea prefera, viteza şi gândul la piersici, ce să-i faci, sunt tânăr, domnă:-)

Anonim spunea...

cum ne aparam de ursi. asa au ajuns la mine ieri :)

Pisicot spunea...

Şi ce le-ai zis? :-))

Anonim spunea...

pai...le-am spus ca peretii sunt tot mai subtiri...