luni, aprilie 21, 2008

Esse amor com paixão

Ca urmare a fanteziei de aseară...
(nu pot să mă abţin, e din aceeaşi poveste)

13 răspunsuri:

hadean spunea...

after the rain comes sun
after the sn comes rain..

Anonim spunea...

bine de tot! cand am ascultat prima oara cantecul asta - mi-aduc aminte ca si-acum ;) - eram la petrecerea unora de la filosofie; ma gandeam: ce bine se distreaza astia si la ce petreceri de retardati ma duc. cand au inceput sa traga pe nas mi-am schimbat parerea. dar melodia e foarte misto.

hadean spunea...

este. si mesajul e pozitiv.ma rog, asa il percep eu.

Anonim spunea...

ps: asta nu inseamna ca filosofii trag pe nas. sau studentii la filosofie... :D a fost o intamplare.

Pisicot spunea...

Şi eu zic că e foarte bine :)
Şi se potriveşte, cred. Şi combinaţia portugheză-engleză rupe.

Anonim spunea...

Mie nu-mi place lumina din clipul ăsta.

Anonim spunea...

Păi ce-are măi Motanes lumina cu muzica, cu versurile? Eşti tu cârcotaş...

ruxa spunea...

amuoru'i oun sientimientu trishtu - daca pui accentele k lumea e devine una dintre expresiile mele favorite.
piesa foarte misto. numa buna de fantazat. da' sry, pe mine tot cu gandu la ceva siecs-related ma duce :)

Pisicot spunea...

Biiiine, m-aţi convins!!!

hadean spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=5fX0zx9dF6A

hadean spunea...

si cred ca si asta merita incercata
http://www.youtube.com/watch?v=1dqHLLrvdvM

Pisicot spunea...

Adi, minunat! A doua e preferata mea :)

hadean spunea...

ma bucur că am nimerit-o:-)
şi mie îmi place mult