luni, aprilie 28, 2008

Pisicot's romantic mood

10 răspunsuri:

hadean spunea...

Mulţumesc:-)

Anonim spunea...

observ că blogul tău a trecut la ţinuta de primăvară. Mai luminos, te priveşte direct în ochi...

Frank Sinatra nu pot asculta la ora asta. Nu beau aşa dimineaţa :P

kmi spunea...

:) Si eu am ascultat ieri Frank Sinatra. Super frumos!

Pisicot spunea...

Adi, cu plăcere.
Motanes, eu l-am pus aseară...aseară era şi de băut şi de romanţat şi de...
Să înţeleg că noul skin îţi place. Mda, e o abordare mai directă, că doar ne ştim de atâta timp...Şi ca să nu mai existe confuzii (că deh, am mai auzit întrebări) DA, eu sunt aia :)
Kmi, gând la gând.

kmi spunea...

A! Mi-am amintit. Si Adi Hadean are 2 ochi pe blog...nu cred ca-s ai lui, insa si e drept, nu-s asa frumosi :)

hadean spunea...

kmi, ochii mei sunt "şpionii" care te urmaresc doar cateva secunde, să vadă cine eşti şi ce vrei:-)
şi da, ai dreptate:-)

innuenda spunea...

Eu zic să trecem toţi la ţinuta de primăvară. Să intrăm toţi în secta privitului în ochi. Că e imposibil să nu avem noi vreo pereche de ochi de-ai noştri prin vreo poză, gata să fie măriţi, gata să înfrunte adevărul...:)

Pisicot spunea...

Păi Innu, hai! Şi să vedem ce iese.
Kmi, Adi...nu e cazul de complimente dragilor. Ţineţi minte însă că acum vă văd, da? :)

Offtopic, Innu, ce bine c-ai veniiiit!

innuenda spunea...

Ce bineee, ce binee!:))

Auzi, ne dai citaţie la ocheade? Adică e leapşă sau propunere? Ca să ştiu cum procedez şi mai ales ca să nu fiu singura. Eu am mai privit o vreme în ochi, dar prea eram Cuore inimă de copil, am abolit dictatura privirii de viţică. Dar dacă trebe, o reiau pentru o zi, două. Numai dacă facem festival!:D

Pisicot spunea...

Ia încearcă şi vezi ce iese. Ce-ţi trebuie ţie leapşa? Cât cu viţica...şi eu mi-am pus câteva întrebări :))