duminică, aprilie 06, 2008

The rain, me and myself

UPDATE
Până la urmă ploaia de aseară m-a făcut să...dorm. Am adormit uşor şi ştiu doar că am auzit în somn răpăiala până dimineaţa. Nice... M-am trezit cu altă dispoziţie. Şi muuult mai odihnită.
(K., mulţumesc pentru gânduri)

Plouă. Plouă de aseară şi nu se mai opreşte. Înainte să deschid ochii dimineaţă aud ca prin vis fâşâitul intermitent al şoselei. Îmi închipui maşinile leneşe virând, repetând aceeaşi formulă de fiecare dată. Apoi disting picăturile de ploaie pe streaşină. Poc-poc-poc. Pe tonuri grave, mai rare şi apoi, în bătaia vântului, seci şi grăbite.

Şi mi-e frig. Mă zgribulesc sub pătură şi încerc să-mi amintesc mirosul ploii. Mi-e greu. Nu-mi place ploaia asta de afară. E ploaie de noiembrie! Îmi alterează simţurile. Şi plouă şi în mine...

Mi-e dor de ploaia de primăvară. Când aud primele tunete timide. Când miroase a flori ude de cireş. Când răcoarea te înfioară. Când simţi că încet, încet o iei de la capăt. Redevii ce-ai fost.

Mi-e dor de ploaia de vară. De pământul ud. De nopţile cu arşiţă care se transformă răpuse de trăsnete înfricoşătoare. De miros de praf transformat în noroi. De leneveală în pat în doi, cu fereastra larg deschisă. De gust de piersici. Mi-e dor de soare. Mi-e dor de mine.

20 răspunsuri:

Anonim spunea...

uite, asta-i vreme de-aia de numarat banii!!!! :))

Anonim spunea...

a tunat! adineauri a fulgerat si-apoi a tunat.
a vrut sa-ti atate ca-i totusi o ploaie de inceput de aprilie!!!

Pisicot spunea...

Banii i-am numărat ieri :(
Zici c-a tunat? La tine poate...Hai că totuşi ciulesc urechile.

innuenda spunea...

Hihihi, precum îi ziceai lui Rareş la celălalt articol: nici gând să-ţi publici stările sau speranţele! Nicio şansă!:))

PS. Mi-ai furat subiectuuuul! :D

Anonim spunea...

asta ca sa nu ma mai bag in seama niciodata...
sunt bune si povocarile la ceva :)

Pisicot spunea...

Uite-aşa, na!
Innu, vezi tu detalii? Nu.
Aşa că meriţi să-ţi fur subiectul.
Rareş, ce să-ţi fac? Aaaaa, tu ai adus ploaia?

Anonim spunea...

:) nu. sunt un om simplu.

nelu spunea...

chiar că noiembrie, nu alta!urăsc ploaia! mie mi-a plouat şi la motor de jos în sus...adică am luat o baltă&groapă şi mi-a mers maşina în şuturi vreo 2 km, aşa din când în când. :((

Pisicot spunea...

Hmmm...Rareş, atunci cine?
Aaaaa, omu' de la meteo, hello! Tu? Tu eşti de vină?
(mda, exact de noiembrie)

Anonim spunea...

Am auzit azi pe cineva că ploaia asta e bună. Pentru grâu.

Aşa că îndură şi tu! E pentru o cauză nobilă. :)

maria spunea...

mie mi-a placut la nebunie ziua de azi. pentru ca eram prea obosita pentru o zi frumoasa. in care m-as fi enervat ca nu am chef de nimic. asa, a fost perfect. doua filme de fete, niste citit, mult stat degeaba, ideal.

Pisicot spunea...

Motanes, aşa o să fac. Şi o să visez la ploaia mea de vară :)
Maria, te invidiez! Sper măcar să dorm bine pe ploaia asta...

Anonim spunea...

Pisicot, nu mai miroase a flori de cires...acum e vremea florilor de liliac. ..

Daca nu ar bate vantul, zau ca ploaia asta ar fi calda ....

Eu zic ca maine o sa iasa un pic de soare.
Mie mi-e dor de mare. Si de nisip. Si de multa caldura. ...

hadean spunea...

of, că mă umpli de "senzitivitate":-))
foarte drăguţ
noi am profitat de faptul că nu am putut pleca la baia mare (cam aiurea să ai de lucru duminica )şi am dormitat până la 11-12 şi sâmbătă şi ieri. micul dejun în locul prânzului, foarte bun. după care am bucătărit tot felul de lucruri pe care le vom mânca azi pentru că ieri nu a mai fost cine.
o săptămână frumoasă:-)

nelu spunea...

repede aruncaţi pisica la mine ( şi nu mă refer la pisicot sau motanes :P)...eu sunt de vină pentru toate..aştept laude când va fi frumos afară. :))

Pisicot spunea...

Teo, să ştii că şi eu am văzut liliac. Cred că o să-mi cumpăr şi o să-l pun aici, pe birou.
Adi, nu mă lăuda, că nu mai scriu d-astea. Ai văzut ce mi-a sărit lumea în cap!! Şi ţie o săptămână bună :)
Ritchiu, aştept cele 24 de grade + soare (promise săptămâna asta) şi mai discutăm...

hadean spunea...

ei, nu te laud ca nu-s PR-ul tau:-) numa' spui ce sâmţăsc:-)

Anonim spunea...

revenind la ceva recent, as putea spune (despre tine): fosnet, sosea, vant, miros, ploaie, cires, dor, eu (adica tu...).

Pisicot spunea...

Rareş, ştii mai multe?

Anonim spunea...

nu. sunt un om simplu, ti-am mai zis.