miercuri, aprilie 23, 2008

Oh, yeah!

Şi pentru că tot suntem aici...iată avantajele unei iubite blonde. His look, priceless!

11 răspunsuri:

miki spunea...

:)))) ce resemnat omul! eu i-as fi infipt incisivii in jugulara simpaticei blondine. then again, cine stie la al catelea ipod shuffle imbibat era, poate omul avea deja un stoc aranjat pentru cazuri de urgenta

Anonim spunea...

Hai, măăăăă... că e vopsită.

hadean spunea...

:-))))))))))))))))))))))))

ruxa spunea...

dom'le, io am fost blonda, pret de vreo sase luni, acu doi ani. si nu e kiar asa, deci, da?!

innuenda spunea...

Şi eu am fost blondă în anul 3 de facultate (prima), dar mi-a spus un profesor că dacă nu mă fac la loc aşa cum eram, brunetă, nu mă bagă în examen...
O fi bănuit că nu pot lua examenul cu acea culoare la păr..?!

Pisicot spunea...

M, corect. Dar îmi place faţa lui la final!!!
Motanes, you blonde fan...
Adi, ştiu :-))
Ilinca+Innu, ba da!!!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=OPRXfREVfbo

Mai aveti ceva de adaugat?

Anonim spunea...

Ups! Eu SUNT blondă...

Pisicot spunea...

Cristian, şi mai sunt din seria... :)
Buburuzo, nu sunt convinsă de restul...

ruxa spunea...

pisicot: ia vezi ca ti'am lansat o provocare (nenominalizata) :P

Pisicot spunea...

Păi am văzut. Şi eu am fost niţel blondă, na! Dar nu o pot dovedi.