joi, aprilie 17, 2008

Reasons

Grădina botanică, Bucureşti, aprilie.
Motive de a zâmbi. De a trăi. De a spera. De a crede.










19 răspunsuri:

kmi spunea...

:) Chiar ca da. Deosebit de frumos :)

hadean spunea...

ma bucur că ţi-a plăcut cafeaua:-)
frumos, am remarcat aseara în timp ce alergam că a explodat verdele şi în oradea.mi-a prins bine. parca e alta viaţa...

Anonim spunea...

Tot orasul e o gradina botanica daca te uiti cu atentie in jur. Singura problema e sa ai timp, rabdare si aparatul foto in mana. Aseara am trecut prin Parcul Kiseleff si am vazut o multime de chestii care ar fi fost de fotografiat dar nu am avut timp sa stau. O sa fac o vizita si pe acolo cu aparatul foto in mana si o sa vezi rezultatele.

Anonim spunea...

"Miau" plăcut florile. Aş sta tolănit pe iarbă, în soare. Chiar aş adormi la taclale cu greierii...

Pisicot spunea...

Kmi, e prea frumos ca să nu observăm. Şi să nu ne pese.
Adi :)
Cristian, de-abia aştept. Off topic, am pe desktop o poză minunată cu o lebădă pe gheaţă :D
Motanes, miau şi eu. Dacă-ai ştii ce pisici leneşe erau pe acolo...

robin simion spunea...

am facut si eu poze in gradina botanica: macro pe fundul albinei si pe multe stamine, pistiluri si corole. am mai gasit o fetita in mijlocul unei alei, un catel dupa un gard si niste copaci ciudati.

innuenda spunea...

Măi, pişcoţico, nu ştiu cum, da' te simt înstrăinată în ultima vreme. Nu eşti tu în apele tale. Cu toate că postezi mai des ca niciodată.

"Miau" şi eu o porţie de reasons din astea, de culoarea ierbii şi a cerului şi a apei şi a florilor.

nelu spunea...

mie "miau" plăcut bananierii când am fost la grădina botanică acum 'nşpe ani :). nici nu ştiu pe unde e grădina botanică, dar văd că e frumos acolo :P

miki spunea...

un loc genial pentru alergat, ca tot veni vorba. iti distrage atentia si uiti de gafaiala :) deh, fiecare cu ce-l doare.

innuenda spunea...

richiu, e cum urci dealu' la Cotroceni, pe partea dreaptă. Imposibil să nu ştii unde este!(aa, şi vezi că te-a făcut Mirciulică Tweety!:D)

m., da' s-alergi cu plăcuţă din aia metalică în mână, cum e la flori: mertylickinus fintyescus alergatorus.
:)))))

nelu spunea...

@ innu : mi-am imaginat eu că pe acolo vine..:P. Îţi dai seama că în momentul în care Mircea s-a hotărât să fie PR-ul meu de ocazie, au început să sune telefoanele ca dracii. :)) Până la urmă Tweety e un personaj simpatic şi partea cea mai bună e că am apărut în acelaşi context cu Simona Pătruleasa =)).

ruxa spunea...

ritchiu: aha. in supravietuitorul??! :P

pisicot: foarte frumu si, da, s't cu adevarat uimita ca nu dispar, uite, apuca sa se ofileasca la locul lor de bastina, acolo, nu pe cele tarabe tiganesti. zilele trecute am avut o revelatie: inca e liliac in copaci, inca sunt lalele in ronduri. deci, inteleg, au disparut neamurile proaste ciorditorii de flori?
asta da, veste buna. mai e speranta, dada! :))

Pisicot spunea...

Robin, bine că eşti tu deştept!
Innu, şi eu cred că sunt în apele altcuiva...
Ritchiu şi cu M...de ce oare nu mă miră că sunteţi de-o vârstă?!
Ilinca, or fi dat ăştia cu ceva :D

miki spunea...

innu
pot sa o leg la gat? in mana m-ar cam incurca. si asta imi da obligativitatea de a sta in gradina pe parcursul tuturor orelor de vizita? ca daca e pe asa, nu ma mai joc!

pisicot
e mai batran decat mine! si eu stiu unde este gradina botanica. si niciun destist nu ma intreaba daca am chiulit de la scoala. deci nu inteleg analogia. eeei...

innuenda spunea...

Acuma serios, Tweety e drăguţ, ritchiu! Deci e de bine! :) Plus că şi compania feminină...nu e de neglijat deloc!
Mie îmi place o fată care dă ştiri pe după-amiază, ah, îmi scapă numele acum, una cu o faţă proaspătă, luminoasă şi o aluniţă într-o parte, gata, ştiu: Simona Gherghe.

M., păi nu stai ca la expoziţie. Spui şi tu că ai fost gard viu mai devreme, acuma eşti în orele în care te expui ca muşchi. Şi exemplicifici, cu muşchi în alergare!:))

Hai că am luat-o razna de obo. Mă retrag la garaj o vreme.

innuenda spunea...

Erata: nici (compania feminină).

Anonim spunea...

Daca nu stiati puteti sa va faceti abonament la Gradina Botanica, pe bune.

Pisicot spunea...

Oricum pentru alergat e cam aiurea să dai 5 lei de fiecare dată. Plus că pentru poze mai scoţi un ban. Şi tot aşa. Dar merită, e un loc minunat.

nelu spunea...

pisicot, nici eu nu ştiu :))..azi m. mi-a luat locul de parcare şi i-am zis că îi tai cauciucurile :))

innu, nici prezentarea alături de simona gherghe nu m-ar fi deranjat :P

ilinca, ăla era sergiu nicolaescu deşi nici acolo nu m-ar fi deranjat să apar :P