miercuri, mai 07, 2008

Spărtura din cer

Azi am avut o zi agitată. M-am trezit devreme şi m-am pus pe treabă încă de când am deschis ochii. Răspuns la sms-uri, telefoane, stabilit întâlniri direct din pat. Apoi de trimis ceva mailuri (şi verificat blogul!) din bucătărie, la cafea. Alergat prin oraş, fuga la birou înapoi, iar alergat prin oraş. Am terminat târziu, spre 9, când deja se întunecase.

Am avut toată ziua senzaţia că, fiind pe fugă, uit ceva. Ziua a trecut cu repeziciune, traficul m-a bulversat, ploaia s-a jucat cu soarele. Şi în final a învins.

La un moment dat, când am luat o pauză, am privit cu nostalgie cerul încărcat de nori trişti, gri, buluciţi grămadă. Şi deodată am văzut-o. Senină, veselă, timidă, spărtura din cer îmi zâmbea şăgalnic. Aşa cuminte, aşa plină de promisiuni, de linişte, de vise. Şi am imortalizat-o pentru că ştiam că o să plece alungată de furtună.

Privind acum poza îmi amintesc de o melodie specială, în care un vers spune mai mult decât refrenul.

But I know that I love you through the hole in the sky...


11 răspunsuri:

ruxa spunea...

ce frumos, pisicot. u're my kind!
>:D<

miki spunea...

cerul e senzational. niciodata la fel, mereu fascinant. dar cel mai mult imi place sa ma uit la cer de sus in jos, din zbor. atunci suntem pe pozitii de egalitate. si cred ca din respect pentru faptul ca opt sa ajung acoo unde este el, imi dezvaluie niste peisaje pe care nu as fi crezut ca o sa le vad vreodata. gaurile in cer, vazute de sus in jos, au fost printre cele mai faine momente. uite cum le-am vazut eu: http://hi5.com/friend/photos/displayManageAlbum.do?ownerId=66171176&albumId=172894343

Anonim spunea...

frumos :)

Anonim spunea...

Ce bine ca ai avut aparatul la indemana sa faci poza!
Superb contrastul, imi aminteste de povestea imparatului ce c-un ochi plange si unul rade.

Pisicot spunea...

Ilinca, cu plăcere, mă bucur că e pe gustul tău :)
Miki, ai dreptate. Nu o să uit niciodată o cursă de avion când am prins apusul de soare pe o parte şi răsăritul de lună pe alta...
Rareş :)
Mălina, eu am întotdeauna aparatul cu mine, de aia prin fel de fel de ipostaze.
Welcome :)

Anonim spunea...

UUUUUUUUU....superb!!!!!!
Spartura aia seamana cu un zambet...

kmi spunea...

Mie mi s-a facut "pielea de gaina" cand am citit versul...o sa ascult si melodia cand se elibereaza biroul...

Pisicot spunea...

Hei! Ştiţi ce? Când am scris asta nici nu mi-a trecut prin cap că o să reacţionaţi aşa...
But again, aşa cum îmi spunea cineva, sunt o femeie cu trăiri puternice. Din când în când măcar :)

Someone spunea...

hm...

nelu spunea...

să mai aud eu pe careva că se plânge când plouă. :))

ruxa spunea...

io, oricand o sa ploua dupa ce mi'am intins parul! :)