duminică, decembrie 14, 2008

Old habbits never die

Pe la prânz o aud la Radio Guerrilla pe nemuritoarea Irina Margareta Nistor. Da, mai există. Pe acelaşi stil. Zău. De 20 de ani nimic nu s-a schimbat.

Încerc să mănânc dar îmi stă sandişul în gât. Geeez! Doamna încearcă de 10 minute să o ia în direct pe Margareta Pâslaru. Nu reuşeşte. Şi oricum tema era o poveste despre întâlnirea artistei cu Maurice Chevalier, acum vreo 50 de ani, pe când era fată. Who the fuck cares?!

În momentul crucial, când Margareta zbiera de la capătul firului (deja exasperată) alooo, sunt în direct? alooo, Irina Margareta Nistor dă drumul la bomboană: o avem pe pista 1? Sau pe pista 2? Colegi? Aha, pe track 1, cum ar veni. Margareta, mă auzi?

What?! Pista 1?! Pista?! Haoleu Irino, aşa traduceai şi filmele acu' 20 de ani, că de aia râdea lumea. Ok, deci când o să mai sune telefonul la birou o să spun şi eu "Gigele, te caută cineva pe pista 3, ia dă o fugă până acolo şi vezi ce vrea".

16 răspunsuri:

Anonim spunea...

Daca nu aveti ce face si ascultati asemenea prostii... voi de muzica de Craciun n-ati auzit ?

Pisicot spunea...

Ba da, chiar prea mult după gustul meu! Se poate aranja cumva în magazine se o oprească?!
Suntem mai mulţi, sau ce? Noi, Pisicoţii :)))

ruxa spunea...

ai un coleg gigel? :))

nelu spunea...

eliberaţi pista 2, decolează interlocutorul :))
la noi la corporaţie zicem hibrid.
gigel în hibrid 1, cum ar veni. :))

Anonim spunea...

:)) imi amintesc ca "fuck you" era tradus "du-te naibii" :) si pana si p'asta o zicea asa rusinata :)))

maria spunea...

am prins si eu acest moment, nu l-am putut savura pentru ca natasa zbiera in masina de zici ca o duceam la taiere. acu' inteleg ca ar trebui sa ii multumesc. altfel, mai nelu, daca femeia nu stie cu track, iti dai seama ca hibrizii nostri ar putea-o speria de moarte?

Anonim spunea...

Pisicot, tu eşti de vină. Cine, mama lu' proces-verbal, te pune să asculţi radiouri de guerilă?! Ştiu,au muzică bună, o să zici. Dar muzică bună se găseşte şi pe CD-uri, în magazine, pe eBay, că piratarea nu e nici legală, nici morală...

Anonim spunea...

Ia zi, motane, nu ai DC-ul instalat? :)

Anonim spunea...

Ilinca, nu. Dar aş putea avea :P Ritchiu, bine că eşti tu deştept :)
JL, exact, chiar am vrut să spun asta în text :))
Maria, pe mine sau pe ea? :)))
Motanes, în casă? Cd-uri? Neah.
Generale, are, dar nu recunoaşte :P

robin simion spunea...

ca sa nu mai zis de "hello buddy" tradus "salut corpule"

maria spunea...

pe ea, duh?

miki spunea...

"salut, corpule" :))))))))))))))))

hai ca pe langa asta, pistele sunt chiar plicticoase!

ruxa spunea...

cre ca cea mai cunoscuta a ramas aia cu "iata intra usile" (the Doors)

Rareș spunea...

Știi, emisiune cu Mihai Constantinescu, live (da, dragă, live!) la Radio Tineret. Sună lumea, îl umple de bale: alo, dle.C-tinescu, chiar dumneavoastră sunteți? Da, hm, chiar eu... O, dar ce vă iubim, și avem tuate melodiile dvs. Alo, dl.C-tinescu? Da, chiar eu, hmm... Of, dar e un vis împlinit, ce mă bucur să v-aud!!! Alo, dl.Constantinescu??? Da, stimate domn, chiar eu sunt, hm... Chiar dvs.? Da, da, hm... Du-te mă-n... Doamnelor și domnilor, ne luăm aici rămas bun de la emisiunea ”Șlagăre pe unde”. Am râs atunci. Râd și acum: situația e aproape cinematografică și emblematică. Dar fiecare obiect are cumpărători și devastatori. Iar pe Irina o cunosc; mie mi-e simpatică și e tobă de film, chiar dacă se poartă și face TV (mai nou și radio) ca o găsculiță.

Anonim spunea...

apropo de asta cu sunat si injurat in direct...cam cata ura sa ai pe un om ca sa platesti pentru a-l injura?
asa pe banii lui, ok, il injur cu mare drag. dar sa dau bani pentru asta?? de ce? :))

Rareș spunea...

JL, corect. Oameni care refuză să-și piardă vremea altfel.