marți, decembrie 30, 2008

Ţară de nebuni

- Nu mai am chef de nimic. Nimic nu mă mai mulţumeşte, nu găsesc fericirea în nici un lucru banal. Am devenit plictisitor, chiar şi eu cu mine :)
- Ăsta e un pui de depresie. Dar stai liniştit, se tratează. Şi atâta timp cât o iei în glumă, e bine. Până la urmă ştii cum e. Conform statisticilor 75% dintre români dezvoltă măcar odată în viaţă un episod depresiv.
- Şi cum 25% din populaţie a plecat din ţară, practic cam toţi suntem nebuni.
- :-))) deci asta era explicaţia?

Fragment dintr-o discuţie reală, tragi-comică. Întrebarea este: românii plecaţi din ţară sunt şi ei (olecuţă măcar) depresivi? Chiar suntem o ţară de nebuni? Din câte văd eu, da :-))) Hmmm. Şi Vadim nu mai e să ne susţină interesele...

10 răspunsuri:

ruxa spunea...

statistic vorbind, desigur, daca eu sunt depresata inseamna c'am facut un roman fericit? :))

Pisicot spunea...

La ce procent de oameni "pe lângă" am văzut eu zilele astea înclin să cred că aştia au dreptate. Da' tot nu sunt lămutită cum e cu ăia de afară...

Anonim spunea...

Hai să dăm mînă cu mînă
Cei cu depresie comună
Să-nvîrtim hora frăţiei
Găsind cheia bucuriei.

Iar la anul care vine
Să mă însor şi eu
( că am auzit că e mai bine
nu zău, chiar e bine ? )

Pisicot spunea...

Marian, tu ai grijă ce-ţi doreşti, atâta îţi spun :-))

Anonim spunea...

Buna seara!Nici pe afara nu umbla cainii cu covrigi in coada.

Sorin spunea...

La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

Rareș spunea...

E altceva.

Anonim spunea...

statistica asta sigur e facuta de un cercetator britanic

Pisicot spunea...

La mulţi ani tuturor. Cu şi fără depresii :)

Anonim spunea...

La mulţi ani, cu de toate, Pisicot! :D Numa' fericiţi şi sănătoşi să fim! :)