joi, ianuarie 01, 2009

Nimic despre el

Aseară, la ceasuri încă leneşe, pe când îmi alegeam ceva nou de îmbrăcat (şi ceva roşu, că aşa e tradiţia, în fine, detalii...) mi-am creionat în minte câteva idei. Idei despre "fostul". Pe care să le dau drumul cu zgomot pe toboganul ultimei nopţi.

Gânduri frumoase, gânduri triste, gânduri cu zâmbet şi tristeţe în acelaşi timp, gânduri cu dorinţe ratate dar şi vise nesperate împlinite.

Ceva însă m-a oprit. Aşa că, nimic despre 2008. A fost. Atât. Închid ochii. Iert, uit şi merg mai departe.

Despre 2009, în următoarele 12 luni. E timp.

19 răspunsuri:

Anonim spunea...

La mulţi ani !!!
Prima mea constatare pentru 2009 ? M-am culcat la 3 şi m-am trezit la 7, conform obiceiurilor adînc înfipte.
Totuşi n-am inţeles neşte chestii: cum adica sa te îmbraci in roşu in această noapte ? Păi asta a fost de Crăciun, în costumul moşului. Pină nu ne arăţi măcar o poza ca să inţelegem cum devine chestia cu accesoriul acela roşu eu rămîn extrem de nedumerit.

Anonim spunea...

Să fie mai bun,Pisicot! Viitorul este întotdeauna mai bun decât fostul! Un an nou cu bucurii! :)

Anonim spunea...

Bucura-te de noul an. Hug.

Anonim spunea...

Bucura-te de noul an. Hug.

hadean spunea...

să ai ocazii de care să profiţi. la mulţi ani:-)

kmi spunea...

Un An Nou bun si frumos, in care toate dorintele sa ti se indeplineasca. La multi ani!

Pisicot spunea...

Marian, cică în noaptea de anul nou e bine să îmbraci ceva nou. Plus, să ai şi ceva roşu, discret, pentru noroc. Nu am avut idei aşa că m-am oprit la unghii :)
Motanes, să fie. Eu aşa îl văd.
Generale, mă voi bucura. De data asta "my way". Hugs back to you :)
Kmi, mulţumesc, şi ţie la fel.
Adi, la mulţi ani.

Rareș spunea...

Aştept cu nerăbdare următoarele luni! :)

Pisicot spunea...

Vor veni. Puţintică răbdare, să ne trezim şi noi :)

Anonim spunea...

Pacat, Pisicot, pacat, fiindca nu de unghii era vorba! (intre timp m-am lamurit).

Pisicot spunea...

Ba de unghii era vorba! Pffff.

Anonim spunea...

e timp, e peste...
la multi ani, pisicot! mai multi, mai buni.

ruxa spunea...

hai, ca parca vad.. ca maine ne pregatim iar de craciun si revelion..
eu am rezolvat problema cu ceva rosu la oprirea de dupa ceai :)
la multi ani, pisicoti

Pisicot spunea...

La mulţi ani, Răzvan :)
Ilinca, deci ţi-ai luat moş crăciunul ăla roşu? :))
Aoleu, nu-mi aminti de momentele cheie din acest an. Unul prin martie, altul prin mai. E ceva profund, cu semnificaţii biblice :P

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Uq2MagOLh_w

initial si ea a inteles ceva de unghii dar s-a prins la timp !

innuenda spunea...

Keep walking, Pisicot!:)
La mulți ani!

Pisicot spunea...

Marian, am cu totul alte gusturi. Crede-mă. Şi cum spuneam, mă refeream la altceva.
Innu, şi ţie la fel. Un 2009 cu un cap peste 2008 :)

miki spunea...

ah,in sfarsit! credeam ca sunt singura creatura care nu face bilantul de sfarsit de an! iar de aici, o intreaga psihologie despre ce semnificatii are aceasta decizie, ce spune ea despre felul de a fi... mult mai complicat decat realitatea :)

deci 2009 sa fie!

Pisicot spunea...

Corect, Miki :)
Oricum 2009 va fi unul cu totul special.