vineri, ianuarie 16, 2009

Oraşul şi criza. Teorii.

Trăiesc cu senzaţia stranie că ceva s-a întâmplat cu oraşul. Bine, e la fel de jegos, la fel de arogant, la fel de nesimţit. Dar e mai gol. Adică mai liber. Mai aerisit, cum ar veni. Sunt mai puţine maşini, pe număratelea. De vreo săptămână văd asta. Într-o primă fază am crezut că lumea e încă în vacanţă. O zi, două, nouă. Suntem în 16, da? Unde dracu' e lumea?

Pe podul Grand marţi seara, cam pe la ora la care toţi ies de la muncă, se mergea vioi. Ieri, în Piaţa Victoriei, am crezut că a pus cineva o bombă şi s-a degajat perimetrul. Dimineaţă? Gol pe 1 mai.

Şi stau şi mă gândesc...
Am deja câteva teorii, luând în calcul criza financiară:

- încă sunt în vacanţă (îi doare la bască de criză)
- sunt la muncă, trag tare din zori şi până după miezul nopţii (îi doare sufletul de criză)
- sunt cu toţii şomeri, stau acasă. Sau sunt cu toţii şomeri şi sunt internaţi deja la psihiatrie
- reduc cheltuielile, aşa că au lăsat maşinile acasă (aici eu le pot spune că nu fac o afacere, nu carburantul e problema când ai o maşină, ci restul costurilor)
- sunt la mall (că tot e criză, cine ştie luna viitoare dacă vor mai avea vreun ban, plus că cică sunt reduceri)
- trăiesc eu într-un univers paralel, unde străzile sunt mai liniştite şi oamenii mai buni

Mai era ceva?

12 răspunsuri:

Anonim spunea...

Ora 9:15. Piata Unirii. Intersectie semi-blocata.
Altcineva?

Anonim spunea...

Grand Bridge liber? Acel pod, ala, unde se merge ca naiba? Wow. :)

maria spunea...

sunt in vacanta, eu sunt convinsa

robin simion spunea...

de la mine, prin pasajul marasesti, spre cotroceni a cam inceput aglomeratia. nu la nivel maxim, e drept.

am prins miercuri seara, parca, o aglomeratie... si era 10.

da, maria, esti in vacanta! :)

Anonim spunea...

Pisicot, sigur esti in Bucuresti ? Nu cumva ti s-a stricat GPS-ul ?

Anonim spunea...

S-au înghesuit la metrou. E mai ieftin :P

maria spunea...

robin- nu e deloc adevarat, zau. usor demonstrabil

Pisicot spunea...

Generale, chiar acela. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu el, trece printr-o perioadă specială :)
Maria, ai idee dacă luni se întorc?
Robin, dacă circuli la ore din astea...
Marian, ba chiar în Bucureşti.
Buburuzo, asta era şi una din teoriile mele. Hm...

Anonim spunea...

Se numeste podul Grant, nu cu d.

innuenda spunea...

Să ştii că şi eu am remarcat minunea. Chiar azi, pe Călăraşi, mergeam de ziceai că e duminică. Lejereanu. Ceea ce pe celebra "cale" este o chiar o minune. Minune de pe Călăraşi Street.:D

Pisicot spunea...

Innu, Domnul a dat-o, Domnul o să o ia într-o zi. De asta sunt sigură :(

Anonim spunea...

Anonim

Mi-e o rusine de-mi vine sa intru in pamant.