miercuri, ianuarie 14, 2009

Zâmbet de soare

Acelaşi cartier. Alţi nori.

7 răspunsuri:

Anonim spunea...

Si acelasi suflet frumos...

Anonim spunea...

Mulţumesc :)
Încerc să-l păstrez, indiferent de nori.

ruxa spunea...

astia imi plac mai mult. sunt niste nori.. asaaaa... insoriti! :)

Pisicot spunea...

Sunt optimişti :)

Anonim spunea...

Vad ca si tu ai o pasine pentru nori. Daca vrei sa plutesti cu gandul si sa ne intalnim printre nori, te invit sa vezi "colectia" de pe blogul meu. Mai veseli sau mai tarzii, mai insoriti sau mai melancolici, sunt nori in care imi regasesc amintiri sau sperante, zambete sau doruri.

Pisicot spunea...

T.O., cu mare plăcere. La mine deja sunt un trademark, nu ştiu dacă mă voi putea opri vreodată să-i imortalizez. Sau să-i privesc. sunt parte din mine :)

Anonim spunea...

I know the feeling! De aceea starea mea e mereu...cu capul in nori:D