luni, ianuarie 19, 2009

Small size

Eu am o nelămurire. De ce cutiile de telefoane mobile sunt din ce în ce mai mici? Zău, nu v-aţi prins? Au devenit cât cutiile de chibrituri.

După ce prin '98 am folosit timp de un an cutia de la Motorola mea cu antenă (sâc!) să depozitez sandale, am fost profund dezamagită de intrarea - vizibilă - la apă a cutiilor de telefoane. Asta în condiţiile în care acum, în acelaşi spaţiu claustrofobic, se înghesuie cabluri USB, căşti, mufe şi, cu puţin noroc, chiar şi cd-uri.

Dovada sunt şi pungile. Când cumperi un telefon, pac, te pomeneşti cu o punguţă gen farmacie, să intre două aspirine, de o arunci în fundul poşetei şi ai probleme apoi s-o găseşti când ajungi acasă.


Aştia fac economie, sau ce? Că mie mi-e dor de cutiile "de pantofi" unde să-mi depozitez daily stuff. În ultima cutie achiziţionată păstrez ace, gămălii şi pioneze. Ce urmează?

12 răspunsuri:

Vasile Andreica spunea...

cip in ureche, probabil.

Anonim spunea...

Sau in alte parti ale corpului, Vasile.

Dear Pisicot, e clar, progresul tehnic a dus la miniaturizarea produselor. Imi aduc aminte zambind de primul meu telefon mobil, un Ericsson, al carui incarcator semana cu o bucata de stanca. Cel nou, de Nokia, este - nu exagerez - cel putin de 5 ori mai mic ca stanca de acum 10 ani.

Tu cred ca te referi la telefoanele astea de incepatori, alea serioase au, totusi, cutii mai generoase. :)

Pisicot spunea...

Vasile, bine ai venit pe aici. E o idee, da. Şi pot veni fără cutie :)

Generale, haide mă, că telefoanele sunt mai mici dar cutiile au intrat suspect de mult la apă :))
Da, cele "de începători", adică pentru publicul larg, aşa ca mine :)
Bucata de stâncă nu o ştiu, dar încă am acasă un Nokia banană (7110?) cu acumulator din ala care "ţinea" o săptămână. Are 2 kile şi arată îngrozitor :))

maria spunea...

oh, bucata de stanca nu se strica, nu se descarca, nu se ineca daca scapa in cada

Anonim spunea...

Mda, Nokia 5110, o legenda. Ce telefon. Lua ochii oricui. :)

Ii dau dreptate si Mariei, telefoanele mai vechi suportau inclusiv o baita in toaleta.

Anonim spunea...

Se dau şi oamenii ecologişti, că tot e la modă...

ruxa spunea...

pai daca'ti dau o cutie mare n'are loc in geanta si tre sa cari si punga cu telefonu. eu prefer cutiile mici.
pentru sandale folosesc cutiile de sandale. sau kestia aia de agatat pe usa de la carfur. economiseste o gramada de loc (de sandale)

Anonim spunea...

Ultimele mele 5 telefoane au avut cutiile relativ la fel de mari. Desi erau in diverse categorii de pret. Dar poate am fost eu mai norocos.

Anonim spunea...

Ca să intre CD-ul, cutia telefonului trebuie să fie măcar cât CD-ul. Aşa a fost la E50-ul meu.

Rareș spunea...

Auzi, tu ai dreptate: dar toate devin tot mai mici. Dar mie oricum nu-mi plac... :)

Anonim spunea...

da' cat porti la picior de iti trebuie cutie asa mare?

Pisicot spunea...

Concluzia este că nimic nu mai este cum era... :)
(nici măcar piciorul, JL, port cam mult, recunosc)