luni, ianuarie 12, 2009

Coming soon

Mi-a revenit pofta de filme. Pe dvd, pe laptop, la cinema, oriunde. De comedii şi de filme serioase. De floricele. Şi desene animate, da :)

După Globurile de Aur de aseară aştept cu nerădbare premierele pentru Revolutionary Road şi The Reader. Îmi place Kate şi vreau să mă conving dacă a meritat cele două Globuri.

Bonus, coming soon:
ăsta, ăsta, ăsta.

Gata, vine primăvara. Pe bune.

10 răspunsuri:

ruxa spunea...

desene animate, dada! :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

asta, asta si asta le-am cautat 2 zile..de subtitrare nici nu mai vorbesc, off, eu am revazut un keanu reeves pack:))hmm..e cel mai frumos tip in viata..treaba lui..eu ma duc la un alt film..

nelu spunea...

desene animate aş vedea şi eu non-stop..chiar am văzut tot ce ratasem anul trecut, în două zile :D

pe ice age îl aştept şi eu cu real interes :D

ruxa spunea...

am dat in mintea copiilor, e clar! :))

Anonim spunea...

Eu zic ca nu le merita.

Anonim spunea...

Woody Woodpecker aveti ?

Pisicot spunea...

Bun, deci s-a votat. Desene animate să fie.

benny(dana) spunea...

poppey marinaru' ha ha sau scooby dooooo