marți, ianuarie 27, 2009

S-a făcut dreptate

The Killers în România, la B'estfest 2009. Mulţumesc Doamne :)

Şi dacă se poate, vreau o dedicaţie specială:



11 răspunsuri:

maria spunea...

pana acu'e singura trupa care merita la bestfest

ruxa spunea...

mie'mi place si moby

Anonim spunea...

cumva offtopic...cu ce sponsorizeaza Playboy concertul Sting?
Nelule, daca te gandesti la acelasi lucru ca si mine, sa-ti fie rusine cel putin cinci secunde :)))

maria spunea...

jl- te rog, nu aduce in discutie subiectul sting

Anonim spunea...

@Maria - acu'...nu mai pot sa sterg comentariul :)
lucrezi pe 10 feb?

maria spunea...

nu, n-am bilet :)

Anonim spunea...

incurajeaza si tu specula. macar de data asta :)

maria spunea...

ma gandesc serios la asta :))

miki spunea...

eu sunt foarte fericita ca bestfestul e in iulie, ceea ce inseamna ca nu o sa mai am burta de o luna deja, deci nu o sa ma incurce nici burta nici efectele post lepadare la zbantuit. i'll kill the killers!!! :)

Anonim spunea...

Pentru pisicot, fara numar, fara numar.

Pisicot spunea...

Chit că e singura trupă care merită, merită mers :) Adică măcar bilet în ziua respectivă. Da, şi Moby e bine. Plus că eu cred că se vor mai anunţa nume importante. Wait and see :)