marți, ianuarie 06, 2009

Dor

14 răspunsuri:

Anonim spunea...

Dor si de mare, si de portocale - la mine. :)

Marea asteapta vara, portocala doar un pic de vointa pentru a o desface. Si e soi bun, cu coaja groasa, usor de indepartat.

Deja ganduri de vacanta, madame Pisicot?

Pisicot spunea...

Dor de mare. Mereu. Şi de suc de portocale, proaspăt. Vacanţă? Da. S-ar putea să se întâmple neaşteptat de curând, mai ştii? E ianuarie? Şi ce...

ruxa spunea...

da. mare si limonada buna. portocala abia am mancat.
pisicot, vezi ca nu peste tot e iarna in ianuarie.. :)

Anonim spunea...

Iubesc marea si poza asta m-a facut sa-i aud sunetul :)

Rareș spunea...

Incurabil.

Anonim spunea...

de scoici moarte care put? nisip rece si ud? noroi?
ha!

maria spunea...

deja? nu-mi face asta

Pisicot spunea...

Ilinca, iarnă, vară...nu contează.
Sabina, şi eu îl aud. Mereu.
Rareş, nu se vindecă, niciodată.
Răzvan, şi alea, da. Sunt de acolo...
Maria, cine tocmai a venit din concediu? Hai să aud!

hadean spunea...

eh...

maria spunea...

da, dar nu de la mare. sau de la soare, ca mare ceva era

Anonim spunea...

Sucul ala proaspat de portocale are gust estival. Ma alatur si eu Mariei, desi, recunosc, nu-mi displace gandul la vacanta de vara. E vacanta, Pisicot.

Pisicot spunea...

Într-un fel este, da. Şi tu ştii asta.

Anonim spunea...

La multi ani! in primul rand. Si cat mai putine batai de cap in anul asta. Si in celalalt, si celalalt, si celalalt ... :D

Am dat si io peste ceva foto de asta vara de la mare cand am facut arhiva de foto pentru 2008. Pentru cine e doritor, o mica introducere: http://www.tertulia.ro/blog/index.php?s=hours+at+black+sea.

Pe de alta parte ca intreba lumea de concediu, am umblat multicel in vacanta asta prin Banat si Nordul Moldovei (3000 km cu masina) si rezultatele incep sa se vada pe blog.

Anonim spunea...

Ucideţi-l !
Acum !

Astea sunt fotografii?!