sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Povestea continuă

În urmă cu exact un an se năştea un personaj. La ceas de seară, pe 3 ianuarie, Pisicot a devenit poveste.

Iar povestea a zâmbit de câte ori a simţit, a visat cu ochii deschişi, şi-a înşiruit gândurile, s-a îndrăgostit de nori, a plecat şi s-a întors, a avut tentaţia dulce a renunţării dar a preferat să continue.

Pisicot a fost...
- la capătul lumii
- sedusă de mirosuri
- o adevărată problemă
- revoltată
- emoţionată
- romantică
- ofensată
- schimbătoare
- fără chef
...

Dar a rămas Pisicot.

18 răspunsuri:

maria spunea...

si pana la urma asta e cel mai important, nu?

ruxa spunea...

si asta e un lucru foarte bun. pisicotii, impreuna :)

hadean spunea...

foarte bine! la mulţi ani poveştii:-) şi ţie la fel.

ruxa spunea...

pisicooot! cum adica fumuri, dom'le? o sa creada lumea ca's vrea infumurata! hm!

Pisicot spunea...

Maria, cred că da :)
Ilinca, de fumat fumezi, fiţe ai. Ce mai vrei? :)
Adi, mulţumesc.

Anonim spunea...

As mai adauga pe lista insemnarilor catre care ai pus link si altele, dragi mie. Sper din toata inima ca anul de blog pe care-l implinesti sa rimeze cu zambet. Pentru mine, blogul tau are o rezonanta aparte - din mai multe motive.

Generalul te saluta si se inclina, cu drag. :)

Ganduri bune, madame Pisico'.

Pisicot spunea...

Generale, îţi mulţumesc. Şi, ca să îţi întorc gândurile frumoase, şi intervenţiile tale au avut şi au o rezonanţă aparte :) La fel ca şi însemnările prin care te-am descoperit la început de an. Sper să te reinventezi curând sau măcar să te gândeşti serios să mai scrii cum obişnuiai. Mie mi-e dor :)

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ! again and again.
Imi pare rau ca eu ti-am oferit de ziua ta (de ziua acestui blog) un dram de suparare. Cel putin asa mi s-a parut mie si imi cer iertare.
Fara a renunta la ideea mea CA FEMEILE SEXY POARTA CHILOTI ROSII IN NOAPTEA DE ANUL NOU ( intreaba tu pe cine vrei! ) imi cer inca odata scuze si promit ca incerc sa nu mai fac. Adica sa nu te mai supar.

Pisicot spunea...

Marian, e ok.
Acum să nu te superi tu când îţi voi spune (şi sincer am speranţa că îţi/vă va intra bine în cap) două adevăruri despre femei:
1. NU toate femeile sunt la fel
2. NU chiloţii roşii o fac pe o femeie mai sexy
Zău, crede-mă, că sunt trecută un pic prin viaţă :))

(Pe de altă parte gusturile nu se discută, so...)

Anonim spunea...

ti-e tie dor de Kolonel? Hm, pregatesc surprize. :)

Anonim spunea...

Mult succes si spor, in continuare.

Anonim spunea...

La multi ani! Fie ca personajul care a dat viata acestui blog sa aiba de spus numai poveşti vesele... Oricum ar fi, aşa e, Pisicot a rămas.

Să fie bine!

Pisicot spunea...

Generale, m-ai prins. Blush-blush :)
Kmi, mulţumesc, să fie.
Motanes, să fie! Mulţam.

innuenda spunea...

Ia te uită, se termina şampania şi eu nu apucam!:) La mulţi ani blogului aventurier!
Pisicot e un personaj, fie el vesel sau nostalgic sau cârcotaş. Aşa că, să continue povestea!

Anonim spunea...

am ajuns intamplator la tine pe blog, e ok, scris din inima si cu suflet pt ca nu este a "must".
la multi ani si succes, ca sa avem ce sa citim si in 2009. semnat: anonimul 009, mai tare ca james bond 007 :))

Anonim spunea...

Cu intarziere iti spun LA MULTI ANI!!!!! Sa fii iubita!!!! Si cele mai excentrice dorinte sa ti se implineasca in 2009!!! :)
Si sa ramai Pisicot!
Raman cititoare "fidea"!

Pisicot spunea...

Mulţumesc Innu, Teo, Anonimule :)
Sper să rămân, sper să scriu poveşti şi mai şi. Sper să fie şi fotografii mai multe.

Să aveţi şi voi un an mai bun, mai vesel, mai "altfel" dacă se poate.

ruxa spunea...

ba fumez. si am si fite. da' nu's infumurata, na! [emoticon care scoate limba suparat]