vineri, septembrie 05, 2008

Hm...

Revelaţia zilei.
Zmeul a crezut că fotografiile cu limonada erau de pe net. Pfff.

11 răspunsuri:

robin simion spunea...

acu de-abia a devenit limonada de pe net. dar ce bine arata... esti buna de maritat.

Anonim spunea...

A, nu sunt de pe net :)? Ai talent. Dupa ce am citit postul respectiv m-am dus acasa sa-mi fac o limonada.

Pisicot spunea...

Robin, cum să pun eu poze de pe net? Pfff. Ştiu, am câteva modeste talente :)
Cătălina, nu e de talent cât de orgoliu :) Adică ce, eu mă laud că-mi place să fotografiez şi nu pot într-o duminică dimineaţă să fac o limonadă şi s-o pun pe blog? Un pic de "drinkstyling" nu strică :))

Anonim spunea...

Nu era singura persoana care era in dubii daca ai facut tu fotografiile sau ba. Zicea ca nu ai de unde sa ai lumina asa de buna. Se vede treaba ca nu stiu cu cine se pun. :)

Anonim spunea...

Pozele ca pozele, mulţi pot fotografii perfecte din punct de vedere tehnic ... Da' mizanplasu' Combinarea culorilor? Forţa de sugestie? Eu de acolo trag concluzia că Pisicot e un artist :)

(oana, căreia-i lasă gura apă)

nelu spunea...

deh, pisicot, te punem noi să ai talent?? :))

Pisicot spunea...

Cristian, lumina e specialitatea mea :P
Oana, daaaa mizanplasu' face banii. M-am chinuit 5 minute dar a meritat.
Ritchiu, nu. Da' nici să nu mi se acorde credit :)

Anonim spunea...

Reţeta, Pisicot. Reţeta. :)

Anonim spunea...

Reţeta de fotografie? Asta nu se poate divulga şi oricum ţine de stare şi chef.

Reţeta de limonadă poate fi doar explicată. Direct, face to face. Şi cu exemplu concret, ca să fiu convingătoare. Tu doar vino cu lime şi mentă :)

Anonim spunea...

frecata sau ne? menta...

Pisicot spunea...

Sincer? Ne.