vineri, septembrie 26, 2008

Hocus pocus

Ilinca m-a făcut invizibilă. Uite-aşa, într-o zi de vineri. Şi cum săptămâna asta n-am avut nici chef, nici timp, nici dispoziţie de joacă, mi-am zis că merită să-i fac acum pe plac. Şi să văd dacă mă amuză. Sau dacă e motiv de început de weekend cu zâmbet.

Încep cu un protest. Aş spune mai întâi de ce nu aş vrea să fiu invizibilă.
- ca să nu vadă şefa că lipsesc nemotivat de la birou
- ca cei care chiar mă iubesc să nu simtă dorul
- că nu-mi place status-ul, nici pe messenger nu-mi place să fiu invisible

Şi dacă aş fi? O zi întreagă?
Hmmm...
- mai întâi aş pătrunde în sufletul cuiva drag, aşa, pe neaşteptate, şi m-aş lipi acolo
- apoi m-aş teleporta să fiu când şi unde cineva ar avea nevoie de mine, preţ de o secundă, cât să simtă că sunt, şi apoi să mă întorc
- aş trece graniţe de orice fel, aş urca în avioane şi aş fugi în lume, aşa nevăzută şi neştiută, aş fenta vameşii, cozile, scandalagiii nemulţumiţi, soarele prea aspru, ploaia prea rece, aş vedea lumea fără ca ea să mă vadă
- m-aş strecura într-un aşternut cald să simt cum e când de fapt nu sunt acolo
- aş spiona o vedetă, una mare cu fiţe, să mor de râs când îi surprind gesturile stângace
- aş pune coadă şi urechi de măgar celor care m-au supărat, ba chiar le-aş lipi cu superglue, i-aş fotografia şi le-aş trimite poza-n ramă
- aş dormi o noapte într-o fabrică de ciocolată, aşa ca în filme
- aş da o fugă până la Playboy Mansion să văd dacă bătrânul Hugh chiar mai poate sau e strategie de PR şi dacă nu cumva are ascunsă şi o brunetă - pardon roşcată - printre iepuraşii blonzi
- şi cel mai mult mi-ar plăcea să fiu bărbat, invizibil sau nu aş face schimb de corp cu un el pentru o zi, am câteva întrebări fără răspuns :)

Şi tot la cererea prinţesei Ilinca, să meargă leapşa mai departe la Maria, Ritchiu şi Kmi. Şi nu numai.

11 răspunsuri:

Anonim spunea...

pisicot, super ideea cu o zi in pielea unui barbat. Vreauuuu si eu!!!! M-as razbuna!

hadean spunea...

acum sunt curios.ce intrebari fara raspuns te incearca?:-) mai bine ne intrebi pe noi decat sa afli gresit de prin reviste:-)

ruxa spunea...

mda, asta mi'ar placea si mie, ca si io am neste intrebari si raspunsurile de pana acuma nu mi'au satisfacut suficient curiozitatea
bun, pisicot nu face nazbatii prea mari. si da'o mai departe, sa se joace si altii :)

Pisicot spunea...

Grecoaica, welcome. Dacă reuşeşti înaintea mea să vii să-mi spui cum e. Eu însă nu m-aş răzbuna :)
Adi, o să te întreb. În particular.
Ilinca, gata, am dat-o. Ce năzbâtii, dragă?

ruxa spunea...

nazbatii craiesesti, fireste :)

Anonim spunea...

...şi cel mai mult mi-ar plăcea să fiu bărbat, invizibil sau nu aş face schimb de corp cu un el pentru o zi, am câteva întrebări fără răspuns...
Pai ar fi trei variante:

2. Intreaba publicul.
3. Suna un prieten.
1. Least but not last: intreaba-ne pe noi, avem destula experienta...

Anonim spunea...

Ilinca, crezi tu că nu fac :P
Marian, voi şi experienţa voastră... Tu nu pricepi că vreau să văd cum e? For real.

ruxa spunea...

nu cand esti invizibila, sau n'ai povestit tot :P

innuenda spunea...

Nu ştiu cum de n-a remarcat nimeni (sau nu în gura mare), dar Pisicot a scris foarte foarte frumos articolul ăsta. Brava!

alepse spunea...

Păi pisicot scrie întotdeauna foarte frumos. Laudele sunt de prisos. :))

Pisicot spunea...

Slavă domnului, Alepse :) Că altfel, o dădeam pe pupături în cur, exact ce-mi place mie :D
Şi intenţionat am evitat ascultatul pe la uşi, cine naiba nu ar face asta? :)