joi, septembrie 18, 2008

Shopping update

Sâmbătă am dat o tură de control prin câteva magazine. Cu lista în mână ca să nu scap la alte lucruri inutile, am bifat rapid tot ce nu mai suferea amânare până săptămâna asta. Cremă, geantă, cd-uri...cum spuneam chestii esenţiale.

Prima oprire - magazinul Titan. Ştiu, sună '90s după modelul Intermercato, dar găsesc acolo exact aceleaşi lucruri ca în mall, numai că la jumate de preţ. Ba mai mult, vânzătoarele zâmbesc şi sunt dispuse să răstoarne raftul ca să caute ce am nevoie. Spre deosebire de domniţele din mall, permanent nemulţumit-deranjate-angoasate. Surpriza au fost POS-urile. Într-un stand tip garsonieră confort 3 erau 2 bucăţi.

- Dacă nu merge ăsta încercăm cu celălalt, îmi spune vânzătoarea.
Şi culmea e că funcţionează peste tot, ceea ce nu pot spune despre Starbucks (dar asta e altă poveste pe care o s-o spun altă dată).

Dar partea proastă? Că trebuie să fie şi o parte proastă. Cu vreo 20 de minute înainte de închidere dau să mai urc un etaj.
- N-aveţi voie, zice un security stafidit, s-a încuiat.
- De ce?
- Păi se-nchide.
- Ştiu, la fix.
- No, acu', că tre' să facă şi curăţenie.
Nu stau să mă cert şi o iau încet înapoi pe scări. La etajul 2 se repetă scena.
- Haideţi mai repede că rămâneţi pe-aici. Faneeeee, mai e clienţi pe sus?
- Nu, dă-i drumu'.
În clipa aia îmi dau seama că Fane şi cu frate-său nu glumesc şi că aş putea rămâne prizonieră într-un magazin până luni. Bine, nu asta ar fi problema, ba chiar ar fi minunat, doar că eram pe scări, separată crud de un geam rece de fantezia cu hăinuţe şi pantofiori. Bun, între etajul 1 şi 2 era un sexshop dar hai să fim serioşi cât poţi să stai într-un sexshop? Singur adică. Ajung dintr-un pas jos. Fratele stafiditului, ceva mai tânăr dar cu un ten la fel de bahic, încuia un lacăt maaaare cu o cheie maaare.
- Haideţi mai repede că vă încui pe scări.
Un urma mea sigilează intrarea cu un clac metalic.
Pfiuuuu, uşurare. Fuga la maşină. Am vrut antren, am avut antren.

În drum spre casă opresc şi la mall să-mi iau o cafea şi ceva de mâncare. Aceeaşi faună, acelaşi sclipici, aceiaşi gură-cască. Plus nişte aparate în parcare. Din alea ca la parcarea din Unirea. Sau de la City Mall. Aha, chiar mă gândeam cât de fraier e turcu' ăsta de a extins parcarea, găseşti loc oricând, oriunde vrei şi nu cere nici un ban. Ete na, ce-o fi mai prost ca alţii? De sâmbăta viitoare mă aştept să mă întind de-un metru pe geam afară din maşină să bag jetoane.

8 răspunsuri:

Anonim spunea...

Pisicot, plăteşti parcarea, dar poţi să iei hârtia igienică de la baie, plutitorul de la WC. Şi mânerele de la uşi. :P

Anonim spunea...

Ahaaaaaaa !!!
Deci magazinul Titan.
Deci p`aici, prin zona.
Din aproape in aproape...

maria spunea...

eu prefer parcare platita daca e civilizat si daca gasesti loc.

Anonim spunea...

Maria, crezi că dacă au băgat ăştia parcare cu plată nu mai vine lumea cu maşina la mall?!

"Civilizat", hai măăăă, fii şi tu realistă. Fi şi tu atentă la contextul geografic! Ha...?! :P

Pisicot spunea...

Motanes, păi puteam şi înainte. Acu' le iau pe bani, cum ar veni.
Marian, Titanu' ăsta e zonă maaare.
Maria, şi eu. Dar nu ca la Unirea de exemplu. Iar la Vitan era perfect cum era.

Anonim spunea...

deci titanu' ti se pare limita inferioara? mai jos nu poti sa cobori? :)) un...IDM mic, ce zici?

Pisicot spunea...

Ba da :)
Şi pavilionu' H, da' Titanu' e mai aproape.

Anonim spunea...

Cind mai mergi prin Titan sa dai de ştire să stau la uşă.