vineri, septembrie 19, 2008

Dear Santa

Ştiu că de-abia e septembrie. Dar vremea de afară (şi campaniile în pregătire, sic!) mi-au amintit de Moş Crăciun. Şi cum de fiecare dată se scuză că nu are timp, că primeşte prea multe scrisori, că pretenţiile sunt prea bizare, că e prea bătrân şi senil, că a făcut discopatie de la cât a cărat - chestii total neinteresante pentru mine - mă gândesc să-i dau de pe acum cât mai multe indicii cu ce mi-aş dori. Şi-i mai spun discret să nu-şi facă griji pentru eforturi. Poate plăti online iar expedierea se face lejer cu DHLu', paravion.

So, here we go.


Pentru nopţi la gura sobei


Pentru plimbări în parc


Pentru ieşiri cu prietenii


Pentru seri mai calde


Pentru weekend-uri vesele


De fiţe, ca să moară duşmanii de invidie


Şi pentru zilele când o să tratez lumea cu spatele



31 răspunsuri:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
robin simion spunea...

si eu le vreau pe fetelea astea. unde trebuie sa depun cererea?

maria spunea...

lol, la postul asta ma gandeam si eu :)

Pisicot spunea...

Păi bagă :)) că doar n-om avea fix aceleaşi gusturi.
Robin, pe Adriana?

maria spunea...

e, bag, cum sa nu, ca nu ma pot abtine. da'inca nu stiu daca before sau after shopping=ul de toamna

Anonim spunea...

yummmmmy :x

Pisicot spunea...

Maria, cât te invidiez...:)
Littlemiss, welcomeback. Yummy indeed :)

maria spunea...

eh, gandeste-te ca e minus coldplay...si e plina blogosfera de oameni care merg. uf

Anonim spunea...

pisicot, multumesc. bine v-am (re)gasit. am stat pe silent dar am ajuns acum 2 zile si am recuperat tot ce a aparut pe aici in absenta mea :D

cat despre coldplay..am vazut si eu ca merge toata lumea. mai putin eu. nu le poti avea pe toate...

Anonim spunea...

Care blogosferă? :)

maria spunea...

nu in sectorul nostru de blogosfera, prin alte zone

hadean spunea...

dear santa, te rog, da-i-le :-)

ruxa spunea...

adi :))))))

pisicot: ai galerie la santa :)

Anonim spunea...

trateaza-ma cu spatele!!

Anonim spunea...

bun. si dupa?

Pisicot spunea...

Maria, deci neinteresant...
Adi, cred că poate fi convins cu prăjituri :)
Ilinca, îţi dai seama că am ceva me muncă 3 luni de acum încolo.
Rareş, după? După scoatem artileria grea.
JL, totul ţine de Santa...

Anonim spunea...

nu, 'dupa' adica o masina pentru plimbat, un loc unde sa mergi, o casa in care sa trozneasca lemnele, un balansoar pe care sa citesti sau sa...te bucuri de daruri (sic!), o priveliste IN care sa intri, un parfum pe care sa-l tii minte... santa asta al tau e de la Fratelli. eu vreau un snickers si niste portocale.

Anonim spunea...

Mda. Bune gusturi. O sa ma exprim si eu ca un antevorbitor. Adica am sa-l rog pe Santa sa rezolve doi dintr-un foc. Dupa ce le dezbracam tu iei hainele si eu iau ce ramine. Ma rog, eu si ante-vorbitorul meu. Ca ``e`` din belsug.

ruxa spunea...

DDL, ceva? ca eu inca nu m'am decis.. :)

maria spunea...

neinteresant, dar invidia ramine

Anonim spunea...

Maria :-)))
Ilinca, ai o săptămână.
Marian, fetele astea sunt pentru premianţi. Eşti?
Rareş, nu, eu doar atât vreau. Am renunţat de mult timp la lucrurile complicate (alea frumose) şi profunde.

Anonim spunea...

adica doamnele din figura alaturata sunt simple si urate? da, normal. pe net asa arata... dar de ce complicat un snickers? sau niste portocale? fac pe prostu'...stiu despre ce vorbesti. dar nu sunt de acord. in plus, eu cred ca nu ai renuntat.

Anonim spunea...

Snikersu' şi portocalele tale sunt simple :) Alea complicate ale mele sunt cu adevărat complicate. De ce să nu mă rezum doar la ghetuţe şi rochiţe? Poate că am renunţat. Mai ştii?

ruxa spunea...

pisicooot!
ce'o sa zica alba ca zapada daca'i zici ca nu mai crezi in povesti, a?

Pisicot spunea...

Păi acum sunt crăiasa toamnei, aşa mi-a spus coafeza :-)))

ruxa spunea...

povesti! :p

Pisicot spunea...

Deşi...tot din poveste sunt, nu? Hmmm...ar trebui să mă mai gândesc totuşi la chestia asta cu crezutul...

Anonim spunea...

Daca primesti prea multe cadouri si vrei sa mai imparti din ele...eu vreau cizmele negre!

Pisicot spunea...

Nţţţ, tocmai cizmele negre? Ok, ok. Dar lasă-mi-le măcar o săptămână :)

Anonim spunea...

prefer plimbarile in parc. si sa tratez lumea cu spatele!

Pisicot spunea...

:) de mare succes cizmele