luni, septembrie 08, 2008

One smile can rock the world

Sunt arogantă dar politicoasă. Aşa, după modelul franţuzesc. Lumea mă ştie iar o parte chiar s-a obişnuit cu mine aşa. Din fericire. De exemplu în trafic întotdeauna mulţumesc când sunt lăsată să intru-ies-parchez-mut-schimb banda-etc. Simplu şi sec, cu avarii de maxim 2 secunde. Sau cu o ridicare discretă de palmă. Sau cu două degete scoase pe geam. De ce să dau mai mult? Or fi unii drăguţi dar mulţi sunt nesimţiţi şi porci spinoşi. Şi m-am învăţat că un gest mai familiar mă bagă în belea (de exemplu o urmărire ca-n filme 6 semafoare până i-am explcat clar că nu am telefon, nici mail, nici id de mess - ok, mai şi mint câteodată).

Ei bine, zilele trecut am simţit că ceva s-a schimbat. M-am trezit cu faţa-n sus, adică nu la pernă. Ciudat. Am mâncat, mi-am savurat cafeaua cu spumă muuuultă de lapte, mi-am scos la plimbare achiziţiile de la VS. Pe drum o iau pe scurtăturile mele secrete şi hop, când să ies în bulevard, dau nas în nas cu un Golf GT. Se opreşte şi mă invită elegant să trec. Şi, în clipa în care dau să întind mâna în semn discret de mersi, ridic ochii şi-l văd pe tânărul domn. Ceva mă face să renunţ la obiceiurile vechi şi îi zâmbesc frumos, apoi îi mulţumesc înclinând uşor din cap. Efectul a fost maxim. Mi-a răspuns la fel, cu un zâmbet larg iar eu m-am simţit brusc mai bine. Ziua s-a schimbat din acel punct. Dacă a fost mai bună? Categoric. Dacă m-a pus pe gânduri? Hmm.

Mă întreb de ce uneori micile gesturi, decizii, cuvinte, tăceri can rock the world. Poate pentru că pe seară, călărind acelaşi traseu înapoi spre casă (hehehe) ne-am intersectat din nou, în aceeaşi zonă. Gesturile s-au repetat, de data asta cu o anumită complicitate. Simplă şi plăcută în acelaşi timp. Uite-aşa mi s-a schimbat (un pic dar suficient) percepţia. Despre trafic. Despre lume. Despre mine. Ia spune Ilinca, nici acum nu crezi în coincidenţe?

34 răspunsuri:

hadean spunea...

se intampla...:-)

Anonim spunea...

pisicot, tu ii ajuti pe cei de la VS sa isi defineasca publicul tinta mai bine :)
cum scriam candva, poate chiar urmand unui post al tau, mi-ar placea sa vad mai multi oameni zambind. si, pentru ca sexul conteaza, sa vad mai multe femei zambind. chiar mecanic, nu m-ar deranja...

Pisicot spunea...

Adi, se întâmplă dar nu prea des...
Rareş, păi sper şi eu la un discount next time :)
Sper că ţi-am îndeplinit dorinţa. Eu cel puţin o să zâmbesc mai des. Tu?

Anonim spunea...

lăv is in the air...

hadean spunea...

pisicot:de aceea sunt remarcate momentele de felul acesta si ajung..postari pe blog sau mai stiu eu ce pot ajunge:-)

Anonim spunea...

Hm...eu nu cred in coincidente :))

Soarta lucreaza acolo, cu grija...
In fine, daca va intalniti si a treia oara...e clar!!! Am dreptate!!!

Ti-am adus ceva din Grecia::))

Pisicot spunea...

JL, o fi de la toamna asta.
Adi, lucrurile rare (şi speciale) sunt mai preţioase?
Teo, întâlniri de gradul 3 nu am decât cu un domn cu un camion, are o plăcuţă în parbriz pe care scrie Gianny :-)))
Ce? Ce?

hadean spunea...

pisicot, in general da. dar asta nu inseamna ca lucrurile mai putin rare nu au valoare ori ca stim mereu sa evaluam corect valoarea lucrurilor care (ni) se intampla.

Pisicot spunea...

Corect. Dar le apreciem altfel, sau le "vedem" :)

Garfield spunea...

mereu am fost de parere ca, cu cat dai, primesti mai mult de la altii... deci, de ce nu ? :))

ganduri frumoase , ziua de luni s-a dus (am pacalit-o iar, hehehehe )

Rita spunea...

This could be the beeginning of a beautiful friendship, vorba povestii :)
Altfel, o stare invioratoare !

innuenda spunea...

Elegante Golfurile astea! Dar, degeaba, nu se compară cu maşinile de teren! :))

alina spunea...

Aoleo, pai inseama ca aici pe la noi, in josu' lumii, toata lumea traieste fericita pana la adanci batraneti, ca se zambeste 24/24, mai politicos, mai fortat, mai natural, mai cum se nimereste. Zambetul e la ordinea zilei :))).
Da'ntr-adevar lumea e ceva mai relaxata, in trafic cu siguranta!

p.s. apropo de zambete, pissycat :), vezi ca am reusit de am dat de vazu' lumii, cum promisesem, cateva din perlele Mariei mele, pe blogger (cred ca merge linkul de la profilul meu)

Anonim spunea...

deoarece am ajuns sa spunem prea putin vorbind mult. tacere si gesturi care spun multe, asta ar fi o schimbare in bine.

Anonim spunea...

Ori n-am citit cu atentie ori m-a lovit canicula. Carevasazica o persoana de sex feminin, imbracata de la VS iese cu masina in strada, se intilneste cu un tinar posesor de Golf GT iar acesta nu numai ca ii da prioritate dar ii mai si zimbeste. Pai nimic anormal pina aici, parerea mea.

Anonim spunea...

@ INNUENDA
Nu stiu daca fac bine ceea ce fac dar profit de prezenta Innuendei aici si abuzez de increderea gazdei plasind un mesaj oarecum off-topic: Innuenda, vad ca te plingi ca ai pierdut din comentatori. Nici nu e de mirare: noua infatisare a blogului e de vina. Mai concret in acest moment nu admiti decit comentarii de la cei ce au cont de blogger; eu NU am si poate si altii. Pune un formular care admite mai multe feluri de identitati - trebuie doar sa vezi cum arata formularul tau si cum arata acesta de la Pisicot si te prinzi imediat. Succes !

Pisicot spunea...

Garfied să ştii că am păcălit-o. Mai e un pic şi o păcălim şi pe asta :)
Rita, era nevoie, nu crezi?
Innu, I'm not that kind. Prefer maşinile hatchback, Golful era pe acolo deci...Să-ţi mai dau exemple? Leon, Megane, Focus. Hai că mai sunt o grămadă.
Alina, la voi e altă lume :) o să mă uit, să ştii.
Samurai, spre asta tind şi eu.
Marian S, cine a zis că e anormal? :))

Anonim spunea...

da? uite, eu am un leon si vorbesc putin, permit intrarea in fata mea, accesul inaintea mea, parcarea, nu claxonez, nu ma grabesc, zambesc la volan, multumesc din avarii...
nu doresc nimic, doar ma laud.

nelu spunea...

eu mă minunez câteodată de cât de amabili pot fi unii taximetrişti..

Pisicot spunea...

Samurai, eşti aproape de perfecţiune :) Clătite faci? Şi offtopic: Cupra?
Ritchiu, sunt şi d-ăştia. Rari dar buni. Am găsit eu. Dar mai e şi povestea asta...
http://pisicot.blogspot.com/2008/02/o-specie-aparte.html

Anonim spunea...

cupra? neah...as fi vrut eu. clatite doar mananc.

Pisicot spunea...

Cum spuneam, eşti aproape :)

Anonim spunea...

pe mine ma macina asa launtric sa aflu in ce consta secretul lu' Victorita

Pisicot spunea...

Oh, JL, ai pierdut multe aici pe blog. E poveste veche. Contrar aşteptărilor e vorba de nişte sandale. Turcoaz :-)
Dar de mare efect.

Anonim spunea...

intr-adevar, desertaciunea iluziilor mele e fuarte intensa :(

acu...sandaua ca sandaua, da' turcuaz? :)

Pisicot spunea...

:-)))))))))))))))))))))

Anonim spunea...

Dacă era un moş cu o Dacie veche, la fel de politicos...?!

Anonim spunea...

cred ca in cazul mosului efectul ar fi mai mic. si nu numai efectul

Pisicot spunea...

Dacă era un moş politicos într-o dacie veche probabil că doar apreciam. Şi nu citeai tu acum povestea asta :)
(ai văzut tu moşi politicoşi în dacii vechi? că eu ştiu numai din ăia care cheiază maşini noi)

hai la teatru spunea...

am si eu o intrebare, te rog: imi poti spune care-au fost taxele (la noi) pentru cumparaturile de la VS? daca le-ai luat de pe net.

nu trebuie sa-mi oferi cifre absolute, ci procente fata de valoarea comenzii.

iti multumesc mult.

Pisicot spunea...

Pune un 65% în plus faţă de preţurile de pe net. Procentul reprezintă transport, taxe, tva, curier, totul.

innuenda spunea...

Pisicoot, nu m-ai înţeles. Poate nu am fost suficient de precisă. O să mai fac poanta o dată: "Elegante Golfurile astea, dar degeaba, nu se compară cu SUV-urile!" :D Capisci?:))

Marian, am setat că poate face oricine comentarii. Nu o setasem aşa, pentru că spunea acolo la rubrică :"oricine, inclusiv anonimii". Iar mie anonimii nu-mi plac. Eu sunt de principiul că "dacă-i anonimă s-o semneze!":)

hai la teatru spunea...

multumesc mult pentru promptitudine.

Pisicot spunea...

Innu, eşti subtilă ori what? Dacă mie chiar nu-mi plac SUV-urile şi băieţii din ele ce vrei?
HLT, cu plăcere :)