luni, septembrie 01, 2008

Logică masculină

- Tati.
...
- Taaatiii.
...
- Tati! Dormi?
...
- Dormi, tati?

- Tu ce crezi?
...
- Eu ce ar trebui să-ţi răspund? Dacă dorm, deci răspunsul e da, oricum nu am cum să-ţi răspund. Dacă strigi de 3 ori la mine oricum m-ai trezit deci nu !!!!, acum nu mai dorm!

14 răspunsuri:

Anonim spunea...

titlul are o stravezie tenta peiorativa sau mi se pare mie...?
oricum textul poate fi adaptat si pentru "mami"

Pisicot spunea...

Nicidecum :)
E un dialog real.

Anonim spunea...

real zici?
lasa-ma sa ghicesc...
hmmmm...in toiu' noptii elena basescu vrea sa plece in banbu? :))

ana spunea...

din ciclul "inutil dar necesar" :)

Pisicot spunea...

JL :-)))
Garfield, cam aşa :)
Anna, aşa zicea şi tăticul.

kmi spunea...

asa-i facem lui bunica-miu, da' nu tipam, si daca nu-mi mai raspundea o zbugheam in drum la copii...

alina spunea...

Tot real, acelasi ciclu:

Iarna, 6 dimineata, tatal se trezeste sa mearga la lucru.
Fetita, aprox. 1 an jumate, se ridica din patut cu ochii carpiti de somn:
"Tati, teci-napoi pat. Noapte, domim!!!" (ton f autoritar, cat permite gradul de "trezenie" al copilului la acea ora).

Asta e partea dulce-amaruie care ii mentine pe parinti sanatosi mintal ... dupa nenumaratele noptile de nesomn din primul an de viata al odraslei (plus restul), majoritate covarsitoare si-ar da demisia din meseria asta fara asemenea "incentives"!

Food for the thought, pisicot! (sau cum ar zice fetita mai sus mentionata, acum in varsta de aproape 3 ani: "pissycat" :) - traieste intr-o tara cu limba oficiala engleza, dar in familie romaneasca ...).

I'm the (proud) mother, of course :).

Anonim spunea...

duamna mother, in ritmul asta, la 5 ani fetita dumneavoastra va lucra la NASA. nu stiu exact ce, da' sefa oricum...

Pisicot spunea...

Kmi, asta cu şoptitul e mai gravă. Reuşeşte de fiecare dată să scoată din minţi.
Alina, welcome dear :) Aussie?
JL are dreptate, să ne ţii la curent cu isprăvile domnişoarei :)

Anonim spunea...

miss pisicot, da' matale ai any kids sau something d'astea sa-ti tina moralu' high si sanatatea mintala sanatoasa?
deci just intreb nu hit cu paru'

Pisicot spunea...

Kids, meaning human? :))
No.

alina spunea...

@ Pisicot: Aussie, da :). Bine te-am gasit. :)

@ JL: sefa la NASA nu stiu, acasa la noi cu siguranta! :) In fiecare zi ne luptam sa iesim de sub dictatura ei! :))))

Ispravile ei ... nu fac fata eu sa le pun pe hartie (virtuala sau din celuloza)! Ca timpul mi-l papa ea si sora ei mai mica, na ... Dar daca vreti sa va mai amuzati, mai ales ca neavandu-i/le (pe progenituri), e doar funny, fara oftatul de rigoare, iaca-ta am pus aici cateva: http://au.blog.360.yahoo.com/blog-X8pqukEwd69dvsa0atZcLL6th.jf?p=37 (hope it works)

Pisicot spunea...

Alina, nu merge :(
Te mai aştept oricum.

alina spunea...

Stiu ca face figuri, e de kko 360, da' acolo am apucat sa le pun. Daca ma lasa fetele sa si respir, o sa-ti dau de stire cand le "public" perlele, pe blogger, eventual. :)